titanium
Fra : Leif Ringtved

Dato : 22-05-01 18:07

har lige købt, er interesseret i andre brugere

Fra : Johnny Louis

Dato : 22-05-01 18:13

Leif Ringtved <sky@post.tele.dk> wrote:

> har lige købt, er interesseret i andre brugere

Hej Leif

Tillykke med købet, det nærmeste jeg kommer til Titanium er nok min
kones briller.
Du kan køre den i netværk med din stationære computer vha. et krydset
ethernetkabel.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-05-01 18:29

In article <1ettowq.dsfuxwrqau3gN%sky@post.tele.dk>,
sky@post.tele.dk (Leif Ringtved) wrote:

> har lige købt, er interesseret i andre brugere

Du kan bare sende den til mig, så skal jeg nok bruge den.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Rasmus Storm

Dato : 22-05-01 20:11

Hej

Jeg har en Ti 400*S*

Rasmus

Fra : *nico*

Dato : 23-05-01 09:12

"Rasmus Storm" <rasmus@mac.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har en Ti 400*S*

jeg har en TI 500 *BS*

Nicolai

Fra : Rasmus Storm

Dato : 29-05-01 12:25

Til alle jer med TiBooks........Gaber jeres låg også et par milimeter,
når det er lukket, så man kan "klikke" med det? Hvis I forstår??

Rasmus

Fra : Bjarke Vejby

Dato : 29-05-01 21:04

On 29/05/01 13:25, in article 1eu67vl.1o2jgen1b564jiN%rasmus@mac.com,
"Rasmus Storm" <rasmus@mac.com> wrote:

> Til alle jer med TiBooks........Gaber jeres låg også et par milimeter,
> når det er lukket, så man kan "klikke" med det? Hvis I forstår??
>
> Rasmus

Ja, det gør min også. Derudover har jeg efter at have sat Airport i, som
forudsatte løsning af 8 skruer, haft problemer med at få titaniumskallen på
uden at det gaber i den ene side. Endvidere er den ekstremt modtagelig for
ridser, hvilke ridser er yderst synbare. Endelig er airportmodtagelsen
reduceret i forhold til andre maskiner som den gamle PB eller Imac.

Men ellers er det en kanonmaskine man bliver gladere og gladere for som
tiden går (og lommesmerterne aftager).

Bjarke

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 22-05-01 22:01

I artiklen <1ettp42.1rusu581tiowikN%bendata@postman.dk> , bendata@postman.dk
(Johnny Louis) skrev:

> Du kan køre den i netværk med din stationære computer vha. et krydset
> ethernetkabel.

Det er ikke nødvendigt med et krydset kabel, ethernet porten på en TiBook
konfigurerer sig selv, så det passer med kablet. Det samme gælder iBook II
og Gigabit G4.

Fra : Johnny Louis

Dato : 29-05-01 10:54

Niels Jørgen Kruse <nj_kruse@get2net.dk> wrote:

> [...]
> konfigurerer sig selv, så det passer med kablet. Det samme gælder iBook II

Smart, det var jeg ikke klar over.

Med Venlig Hilsen
JohnnyLouis