Mitsubishi Sigma ??
Fra : Ukendt

Dato : 26-12-04 23:33

Er der nogle der kender til den vogn ??? sådan en 177hk satan V6 3.0l...
Nogle der har erfaringer ??
Synes det er umuligt at finde nogle som har en, og som kan fortælle om den
på godt og ondt...

Håber jeg kan fange en her..

Mvh
Morten
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19229 <-- er begyndt at kede
mig lidt...

Fra : Basil

Dato : 27-12-04 00:14

Juel wrote:
> [...]
> Nogle der har erfaringer ??
> Synes det er umuligt at finde nogle som har en, og som kan fortælle om den

3. håndserfaringer !
Den er så svinedyr i dele, at man hænger på bilen resten af livet hvis man
først ejer en.
Kai

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-12-04 10:26

Juel telepaterede følgende til sin PC:
> Er der nogle der kender til den vogn ??? sådan en 177hk satan V6
> 3.0l... Nogle der har erfaringer ??

Jeg formoder at det er samme 3,0 V6 som ligger i Mitsubishi Pajero...
I denne 4x4, hvor mange bliver brugt og trækker både og hestetrailere,
holder motoren godt. Jeg forhørte mig inden jeg købte den jeg har nu, og
200.000 km skulle overhovedet ikke være et problem...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Olesen

Dato : 27-12-04 10:34

meddelelse news:41cfd54e$0$74690$14726298@news.sunsite.dk...

> holder motoren godt. Jeg forhørte mig inden jeg købte den jeg har nu, og
> 200.000 km skulle overhovedet ikke være et problem...

Er 200.000 egentlig et problem for NOGEN motor i dag ??

Læste en test af en FIRE-1000 FIAT motor,
som havde gået 100.000 uden det ku' måles indvendigt
på specs.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-12-04 10:49

Olesen telepaterede følgende til sin PC:
> Er 200.000 egentlig et problem for NOGEN motor i dag ??

Ikke mange...
Generelt er det største problem RUST...

--
Mvh. Morten Fruergaard