Sad fast i sneen
Fra : L

Dato : 26-12-04 23:14

Hejsa

Prøv nu ikke dette.
Se lige disse tumper.

http://www.abum.com/?show_media=2934&file_type=Movies

Mvh TLS
godt nytår

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 26-12-04 23:25

"L" <ulund@mail.dk> skrev :

>Prøv nu ikke dette.

Fyfasan en dynge popups det sted leverer ;(

det er iøvrigt en gammel men sjov kendning

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 11:44

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Fyfasan en dynge popups det sted leverer ;(

Har du ikke opgraderet med SP2?

> det er iøvrigt en gammel men sjov kendning

Ja den blev vist for ikke så længe siden

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-12-04 16:34

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Har du ikke opgraderet med SP2?

Jeg har kørt SP4 længe

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-12-04 16:59

> Jeg har kørt SP4 længe

2k?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-12-04 17:29

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>2k?

jada.

(jeg kan godt leve uden BR legetøj på skærmen)

Fra : Eg Egemarke

Dato : 27-12-04 17:48

Eller endnu bedre brug mozilla firefox... ikke nok med at den stopper de
"grimme" popups den er stort set forskånet for spyware
Når jeg scanner nu med firefox for jeg 1 Eet hit istedet for 25-200 med
explorer
Bare et tip

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Martin Bak

Dato : 27-12-04 21:32

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "grimme" popups den er stort set forskånet for spyware
> Når jeg scanner nu med firefox for jeg 1 Eet hit istedet for 25-200 med

Jeg har også skiftet til Firefox, men jeg er lidt ked af, at den vælger at
afspille videoer med Quick-time. Jeg kan ikk få den til andet

Martin

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-12-04 16:34

> Har du ikke opgraderet med SP2?

Kan svare for mig at det har jeg.
Bagefter kunne jeg ikke se streaming video
Efter endnu en WinUpdate, som opdaterede MediaConnect,
ja så kunne jeg lige pludselig igen.

Konklusion:
SP2 er LANGT fra perfekt.
Den virker for nogen, men ikke for alle.
Skulle også hilse og sige at versionen for administratorer,
er både hurtigere og bedre end WinUpdate :-/

--
mvh Uffe (med SP2) (på computeren altså)
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Lars G

Dato : 27-12-04 18:04

jan@fedtegreven.dk wrote:
> Fyfasan en dynge popups det sted leverer ;(

'popups'

Hvordan er det lige man får dem

Skift dog browser.

Man køre jo heller ikke i biler med blad fjedre mere ;)

\Lars G

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-12-04 18:22

On Mon, 27 Dec 2004 18:03:58 +0100, Lars G wrote:

> 'popups'
>
> Hvordan er det lige man får dem

Godt spørgsmål - jeg har ikke set en eneste popup stort set i over 3 år.

> Skift dog browser.

Kan ikke siges tit nok.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-12-04 22:24

"Lars G" <lbg_SLETDETTE_@adslhome.dk> skrev

> Man køre jo heller ikke i biler med blad fjedre mere ;)

Hmm. lastbiler og varevogne ses da stadig med bladfjedre, eller er det mig
der lever i fortiden?

Mvh. UFfe RAvn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-12-04 22:55

> Hmm. lastbiler og varevogne ses da stadig med bladfjedre, eller er det mig
> der lever i fortiden?

Ja det er.

Mange af dem kommer med luft i dag.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-12-04 23:54

Uffe Ravn wrote:

> Hmm. lastbiler og varevogne ses da stadig med bladfjedre, eller er det mig
> der lever i fortiden?

Dodge Viper har det vist også, og jeg er lige ved at tro at
Corvetten også har..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Lars G

Dato : 28-12-04 06:09

Thomas Strandtoft wrote:

> Dodge Viper har det vist også, og jeg er lige ved at tro at
> Corvetten også har..

Dodge Viper har ikke bladfjedre men en en ret
avanceret ? multiledsaksel.

Ja Corvetten og vw caddy er da vist de eneste nye 'biler' man kan købe i
DK i dag med bladfjedre.

ang varevogne er det da mulig. Jeg mener dog eks vw transporteren
ikke har bladfjedre.

Alle nye last biler er vel gået over til luft ?

\Lars