Diagram til Helle alarm
Fra : Grønne

Dato : 26-12-04 21:56

Hej alle og en rigtig glædelig jul, håber der er nogen der kan hjælpe mig
her i de glade jule dage.

Jeg har en Hella Protec 7000 monteret i min kære Pajaro, der er bare en
lille meget irriterende detalje. Når jeg forlader bilen ulåst, så slår
startspærren til efter et par minutterm og så skal men låse bilen for at
kunne låse den op så start spærren slår fra. Rimeligt irriterende når jeg
tit har bilen stående ulåst...

Jeg har hørt at denne funktion skulle kunne fjernes ved at flytte nogle
jumpere eller ledninger, men der fulgte ikke noget diagram eller
brugsanvisning med, Jeg har prøvet at lede lidt på nettet men uden hjælp.

Er der ikke nogen der ude der kan hjælpe mig.

Med Jule hilsner

/Grønne