golf D pris
Fra : Aragorn25

Dato : 25-12-04 19:52

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=568587&page=4

Er det bare mig, eller er denne bil bare billig? jeg mener en diesel golf.
ligger på den forkerte side af 20000kr gør de ikke?

mvh
Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 19:56

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=568587&page=4
>
> Er det bare mig, eller er denne bil bare billig? jeg mener en diesel golf.
> ligger på den forkerte side af 20000kr gør de ikke?

Hmm tror ikke motoren holder meget længere......er du klar over hvor meget
tomgangs- og bagerkørsel den har kørt?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 20:02

det er da en gammel slæde fra 85 så prisen og kvaliteten følger vel ad.
God jul
Esben

Fra : Thomas

Dato : 25-12-04 20:06

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det bare mig, eller er denne bil bare billig? jeg mener en diesel golf.
> ligger på den forkerte side af 20000kr gør de ikke?

Hej

Ja de ligger normalt højt. Men denne bil har kun 6 mdr til syn., den er
næsten 20 år gammel og den kører vist ikke længere på en liter diesel end en
alm personbil gør på en liter benzin ( min kammerats gør ihvertilfælde ikke
, vist 14-16 stykker så vidt jeg husker) Og komfort er der vist heller
ikke tale om. (min kammerats motor ryster så guderne må sig forbarme)
Diesel forever

Den sidste synsrapport ser hæderlig ud på www.bilsyn.dk men der kan jo være
dukket noget fælt op siden hen.

Mvh

Thomas

Fra : Aragorn25

Dato : 25-12-04 21:14

ok, så er det vist bare mig, jeg syntes bare de var dyre, men hviis
komforten er dårlig, så gider jeg ikke sådan en bil

Tak for svarne

mvh
Dennis

Fra : phk

Dato : 26-12-04 08:03

> [...]
> en alm personbil gør på en liter benzin ( min kammerats gør ihvertilfælde
> ikke , vist 14-16 stykker så vidt jeg husker)

Enten kører din kammerat som et hul i jorden eller også husker du forkert -
eller han kører meget bykørsel.

> Og komfort er der vist heller ikke tale om. (min kammerats motor
> ryster så guderne må sig forbarme)

Har han skiftet motorophæng for nyligt? Er den i det hele taget
vedligeholdt?

> Diesel forever

Endelig har du ret ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas

Dato : 26-12-04 11:50

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Enten kører din kammerat som et hul i jorden eller også husker du
> forkert - eller han kører meget bykørsel.

> Har han skiftet motorophæng for nyligt? Er den i det hele taget
> vedligeholdt?

Det er landevejs og motorvejskørsel. Den havde lige fået skiftet
motorophæng da han købte den (påstod forhandleren) men det var gået igen til
næste syn i samme side, så jo han er da sikkert blevet snydt. Han betalte
dog over 30 kilo for den, så den blev købt i god tro

Mvh

Thomas

Fra : Peter Herløv

Dato : 25-12-04 23:33

Tjaa...19 år gammel, 350 på tælleren, fjedre der ikke kan godkendes ved
syn...måske passer prisen meget godt..?