Another Gorgeous Car!
Fra : Per Wildau

Dato : 25-12-04 17:01

Var ikke lige klar over at den her fandtes som V12....!

What a gorgeous car!

http://www.connection.se/jagsport/index.html

--
Per Wildau
http://www.google.dk/search?q=psykolog+%C3%A5rhus&hl=da&lr=&start=50&sa=N

Fra : Mogens

Dato : 25-12-04 18:01

"Per Wildau" <Per@lorx.dk> skrev i en meddelelse

> Var ikke lige klar over at den her fandtes som V12....!
> What a gorgeous car!
> www.connection.se/jagsport/index.html

Det afhænger af, hvad du mener med: "fandtes"

Bilen er aldrig produceret fra fabrikken med den motor,
men der er "mange", der har ombygget til V12...

Fra : Per Wildau

Dato : 25-12-04 20:09

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Wildau" <Per@lorx.dk> skrev i en meddelelse

> Det afhænger af, hvad du mener med: "fandtes"
>
> Bilen er aldrig produceret fra fabrikken med den motor,
> men der er "mange", der har ombygget til V12...

Ok...

Jeg så lige et glimt af den i "A Car is Reborn" som tilsyneladende bliver
genudsendt.

http://www.homeandleisure.co.uk/carisborn/index.shtml

Festlig fætter ham der Mark Evans.

http://www.i2itelevision.com/abikeisborn/presenter.php

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-12-04 18:01

Per Wildau wrote:
> Var ikke lige klar over at den her fandtes som V12....!

Det er den da vist heller ikke, i hver fald ikke så vidt jeg ved.

> What a gorgeous car!
>
> http://www.connection.se/jagsport/index.html

Ja den har stil over sig og kører også ganske godt.
Min mor havde sådan én (dog kun en 6 benet) tilbage i 70'erne engang, hun
var dog mest til US flydere og allerhelst Buick Skylark, selvom min far
prøvede at "konvertere" hende til mange andre biler.

Per
www.perbeer.dk

Fra : Per Wildau

Dato : 25-12-04 20:12

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

[..]

> Min mor havde sådan én ...

[..]

Lidt af en konebil

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-12-04 11:43

Per Wildau wrote:

> [..]
>
> Lidt af en konebil

He he, ja men det syntes min mor så ikke

Per
www.perbeer.dk