Eksportchauffør ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-12-04 14:12

Lille Ole er med sin far i ZOO og står og ser på aberne.
Far spørger Ole "Hvad tror du så det er for nogen ?"
"Det er eksportchauffører" svarer Ole
"Hvordan kommer du dog frem til det, lille Ole ?" spørger far.
"Jo" siger Ole "De er møgbeskidte, røde og hudløse i røven og ham der ovre
har lige kneppet tre forskellige!"

Glædelig jul

Per
www.perbeer.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-04 14:27

On Sat, 25 Dec 2004 14:11:46 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>"Hvordan kommer du dog frem til det, lille Ole ?" spørger far.
>"Jo" siger Ole "De er møgbeskidte, røde og hudløse i røven og ham der ovre

*LOL*

Gammel men go'.

Jeg vil personligt vende tilbage med passende sanktioner i forbindelse
med denne tråd. De vil blive både hårde og uretfærdige.

Mens du venter, kan du jo sidde og tænke på, at det er forholdsvis
godt betalt.

>--

>Glædelig jul

I lige måde.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-12-04 17:57

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
> med denne tråd. De vil blive både hårde og uretfærdige.
>
> Mens du venter, kan du jo sidde og tænke på, at det er forholdsvis

He he, var der "nogen" der følte sig truffet ?

Per
www.perbeer.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-04 19:35

On Sat, 25 Dec 2004 17:56:42 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> wrote:

>He he, var der "nogen" der følte sig truffet ?
>

>--

Truffet personligt - nej.

Men man ser desværre stadig enkelte eksemplarer af racen der ikke er
specielt gode venner med vand og sæbe.

Røde i røven? *LOL*

Det har jeg s'gu ikke lyst til at efterforske.

Det med damerne var der noget om i gamle dage. Når der alligevel
skulle tilbringes adskillige timer på en grænsovergang, kunne man jo
lige så godt fordrive tiden med noget "nyttigt"

Hvis nogen skulle være bekendte med grænseovergangen Zinnwald
(Rondellen), vil man vide hvad jeg mener.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 19:47

> [...]
>
> Hvis nogen skulle være bekendte med grænseovergangen Zinnwald
> (Rondellen), vil man vide hvad jeg mener.

Er det ved den tjekkiske grænse? )
Har set i RTL at der var en del "blaffere" som ville samles op

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-04 19:56

On Sat, 25 Dec 2004 19:47:15 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Er det ved den tjekkiske grænse? )
>Har set i RTL at der var en del "blaffere" som ville samles op

>--

Det er nemlig rigtigt.

Meget kendt af danske lastbilchauffører i gamle dage, idet de vognmænd
der ikke kunne opnå en tilladelse til at køre igennem det gamle
Vesttyskland, brugte vejen østom når de skulle til Italien.

I øvrigt én af de længste bakker i Europa de har der.

14 km. uden afbrydelse. Den var s'gu ikke nem at have med at gøre om
vinteren.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : phk

Dato : 27-12-04 15:49

> [...]

> skulle tilbringes adskillige timer på en grænsovergang, kunne man jo
> lige så godt fordrive tiden med noget "nyttigt"

Jeg har lige været ovre der - men jeg havde anstandsdame på, såhhh .... :)

Grænsen var i øvrigt spærret pga. sne da vi nåede dertil, og da vi endelig
kom over var der kun en enkelt "forretning" åben de næste små 30 km.

> Hvis nogen skulle være bekendte med grænseovergangen Zinnwald
> (Rondellen), vil man vide hvad jeg mener.

Jeg vidste ikke lige hvad den hed, men det ved jeg nu ;)

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 25-12-04 18:26

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> "Hvordan kommer du dog frem til det, lille Ole ?" spørger far.
> "Jo" siger Ole "De er møgbeskidte, røde og hudløse i røven og ham der ovre

hehe... har lige sakset den og klistret den i dk.snak.vittigheder..

> Glædelig jul

I lige måde