Sider med fed lyd;o)
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-12-04 12:26

Hej gruppe,

Aftonbladet kører en konkurrence, hvor man kan stemme på årets fedeste
motorlyd - man kan også indsende sin egen til konkurrencen.
Det er bestemt ikke alt som er kvalitetsmæssigt i top, men der er mange gode
imellem.
Sådan en 72'er Corvette på lattergas lyder sgu godt

Måske Jan skulle tilmelde Spirillen ?

www.aftonbladet.se/ettor/webb/2322_normal.html

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-12-04 12:57

> Sådan en 72'er Corvette på lattergas lyder sgu godt

Riva'en + Alfa Romeo GTV6'en lyder sgu heller ikke ringe!!! :D

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-12-04 19:08

Cosworth POWER wrote:

> Riva'en + Alfa Romeo GTV6'en lyder sgu heller ikke ringe!!! :D

Enig. Jeg synes dog det er synd at Alfa optagelsen ikke får det
hele med, den mangler alt det "metalliske" når han lader den
strække ud..

Den der 3-cylindrede Laverda lyder heller ikke ringe..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-12-04 14:47

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev :

>Måske Jan skulle tilmelde Spirillen ?

det er vist forsent

;(

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-12-04 19:02

"Andreas M. Hansen" wrote:

> Aftonbladet kører en konkurrence, hvor man kan stemme på årets fedeste
> motorlyd - man kan også indsende sin egen til konkurrencen.

Fantastisk ide, tak for linket..

> Det er bestemt ikke alt som er kvalitetsmæssigt i top, men der er mange gode
> imellem.

Det er også drønsvært at optage motorlyd så det lyder ordentligt,
typisk er der en masse nuancer der ikke kommer med på optagelsen.

> Sådan en 72'er Corvette på lattergas lyder sgu godt

Min favorit er den der båd med dual V8..

--
Hygge..
Thomas