Carina E 2.0
Fra : bos

Dato : 24-12-04 23:07

Hej
Har tænkt på at købe en Carina E 2.0 SLI 4d 94
Hvor kan man finde data om netup den model.( kml osv)
Bo

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 25-12-04 06:54

"bos" <bokrag@mailnot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Har tænkt på at købe en Carina E 2.0 SLI 4d 94
> Hvor kan man finde data om netup den model.( kml osv)
> Bo

Lige 2,0 modellen er ikke nævnt her
http://www.fdm.dk/altombiler/bilbase/brugtebiler/pdf/TO_carina.pdf , men der
er måske andre oplysninger du kan bruge.
Hilsen Matthias

Fra : bos

Dato : 25-12-04 12:47

Tak for det .!! Jeg kikker lige.
Bo

Fra : Jesper Bach

Dato : 27-12-04 11:32

"bos" <bokrag@mailnot.dk> wrote in message
> Hej
> Har tænkt på at købe en Carina E 2.0 SLI 4d 94
> Hvor kan man finde data om netup den model.( kml osv)
> Bo

Jeg har engang været den lykkelige ejer af netop sådan een.
Mine kørselsopgørelser fra dengang, viser mellem 10-12,5km/l. Længst pr. l
på motorvejen ved ca. 120-130km/t (kørte aldrig 110).
Såvidt jeg husker, ikke ligegrem en raket fra start, men lækker på
motorvejen.
På Toyotaer fra den årgang, husk at checke køleren, som tærede notorisk.
Ellers har FDM muligvis brugtbilsdata.

Kan du få en med aircon, er din lykke gjort -jeg husker med gru, autobahn i
sommerferien. Bilen var mørkegrøn metallic.

Jesper

Fra : Ze Big Boss

Dato : 29-12-04 22:01

In article <cqoobe$2dmh$1@news.cybercity.dk>, jesperb@noxxxxx.gmail.com
says...
> "bos" <bokrag@mailnot.dk> wrote in message

Prøv på www.toyota.dk, jeg fandt oplysninger der i sommers om Carina/Avensis.
Der er et eller andet link til "gamle modeller".

Hvorfor vil du forøvrigt have 2.0 modellen? - er det en du har på "hånden"?

1.8 (xli årg. 1997 svjh) var den jeg fandt mest interresant; lavest
ejerafgift (også lavere end 1.6 modelen) - bedst moment ved lave omdrejninger
(svjh ved 2400rpm, imod 4800rpm for 2.0 modellen) - air con i de fleste af
dem.

Jeg har kørt en del i en Corolla 1.6 (årg 97), som svjv er samme motor som i
Carina 1.6, og i Corolla'en syntes jeg den var noget træls, hvis ikke man gav
den "kniven" skete der ikke en pind - i Carina må den være rigtig sløv...

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

..sig not found