Finde ejeren af en bil ud fra reg.nr...?
Fra : Martin Christiansen

Dato : 24-12-04 13:17

Findes der nogle steder på nettet, eller skal man ringe til det lokale
politi, motorkontor eller andet...?

På forhånd tak.

---

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 13:32

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle steder på nettet, eller skal man ringe til det lokale
> politi, motorkontor eller andet...?

Det ville unægtelig gøre det ret nemt for tyve/biltyve at finde frem til
hvor de lige kan nappe nattens flugtbil!

> På forhånd tak.

Lars B

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 24-12-04 15:23

kun forsikringsselskab og politiet

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 15:36

"STIG RASMUSSEN" <dorthe.b.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> kun forsikringsselskab og politiet

Stig - du har sikkert ret, men kunne du ikke prøve at læse dette:

Det er kun en venlig julehjælp

God Jul!

Lars B

Fra : Martin Christiansen

Dato : 24-12-04 17:03

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Det ville unægtelig gøre det ret nemt for tyve/biltyve at finde frem til
> hvor de lige kan nappe nattens flugtbil!

Det er pga. en skade bilen har lavet, og jeg ville gerne snakke med ejeren
inden jeg "pudser" forsikringen på ham....

---

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 12:38

> Det er pga. en skade bilen har lavet, og jeg ville gerne snakke med ejeren
> inden jeg "pudser" forsikringen på ham....

Du anmelder blot skaden til dit forsikringsselskab, så etablere de
kontakten.
Bevisernes tilstand vil så afgøre sagen.
Det kunne lyde som om du har et vidne siden du kender hans nr.plade men ikke
har talt med ham.
Bagefter kan manden så vælge (hvis han bliver tildelt skylden) om han vil
afregne kontant eller lade forsikringen betale.

Sådan er det at leve i et retssamfund :) på godt og ondt.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Nicolai

Dato : 24-12-04 13:20

Nej, medmindre du fusker med en politimand eller lign. ellers er det
hemmeligt

Nicolai