Sorte ruder
Fra : Preben Christensen

Dato : 24-12-04 18:04

Hej

Jeg hørte lidt om at det nu skulle være lovligt med sorte ruder i
sideruderne (Førerside og passagersiden) er det korrekt?
Er det kun på nye biler eller må det eftermonteres??
Hvor finder man lige reglerne henne?

--
Venlig Hilsen
Best regards

Fra : Jonas R.

Dato : 23-12-04 18:19

Preben Christensen wrote:
> [...]
> sideruderne (Førerside og passagersiden) er det korrekt?
> Er det kun på nye biler eller må det eftermonteres??

Søge tilbage i gruppen. Der er svar på dette den 20. dec klokken 10.09
indlægget blev lavet...

MVH

Jonas R.

Fra : Martin Vollert

Dato : 23-12-04 18:22

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> wrote in message news:41cafaa2$0$226$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> Er det kun på nye biler eller må det eftermonteres??

NEJ. Du må ikke tone de forreste sideruder og forruden, men
bagruden og de bagerste sideruder må du tone lige så tosset du vil.
se Evt tråd længere nede 20/12 "nye regler for solfilm"
Se linket der står også noget.
http://www.trm.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Love/Meddelelser/1843.pdf
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-12-04 20:58

Preben Christensen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> sideruderne (Førerside og passagersiden) er det korrekt?
> Er det kun på nye biler eller må det eftermonteres??

Glædelig jul...

Kan du ikke lokkes til at tilpasse dit ur, så det først er den 24. i morgen?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Elbarto

Dato : 23-12-04 22:59

meddelelse news:41cb2341$0$74681$14726298@news.sunsite.dk...
> Preben Christensen telepaterede følgende til sin PC:

> Glædelig jul...
>
> Kan du ikke lokkes til at tilpasse dit ur, så det først er den 24. i
morgen?

> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
> Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/

Nej han skal jo være sikker på at hans post ligger øverst

OZ3BTO

Fra : Preben Christensen

Dato : 23-12-04 23:32

Hej

Nej det har ikke noget med at ligge øverst at gøre
Det var en fejl jeg ikke lige havde set sorry

--
Venlig Hilsen
Best regards

Fra : John N. H.

Dato : 24-12-04 17:04

> [...]
> Preben Christensen

> Nej det har ikke noget med at ligge øverst at gøre
> Det var en fejl jeg ikke lige havde set sorry

Tja, om en times tid, så finder indlægget nok sin rette plads i
"hierakiet".
Men træls, at det hele tiden popper op øverst oppe, det er det.

Mvh og God Jul
John

Fra : John N. H.

Dato : 24-12-04 17:22

> Men træls, at det hele tiden popper op øverst oppe, det er det.
>
> Mvh og God Jul
> John

Undskyld, jeg synes, Nissen driller lidt lige nu.

Fra : Rander

Dato : 25-12-04 02:03

Fri, 24 Dec 2004 17:04:02 +0100 brugte John N. H. 28 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Tja, om en times tid, så finder indlægget nok sin rette plads i
>"hierakiet".
>Men træls, at det hele tiden popper op øverst oppe, det er det.

Så brug dog en ordentlig newsreader!

<Løber i dækning>

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Problemet med politiske vittigheder er, når de bliver valgt. (Henry Cate VII)

Fra : John N. H.

Dato : 25-12-04 10:44

> <Løber i dækning>

Hvor løber du hen, sådan en julenat? Bliv dog hjemme i varmen. : -)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 24-12-04 00:20

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev :

>Nej han skal jo være sikker på at hans post ligger øverst

det gør den jo kun på Mickeysoft newsreadere ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)