Front Senator A2 vs Rekord E
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 23-12-04 05:37

Hej Gruppe

Jeg kom til at tænke på om fronten på disse to biler ikke er identiske, dvs
passer en forlygte/sideblink/etc. fra en Rekord på en Senator og omvendt?

mvh
Daniel Pedersen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-12-04 09:14

"Daniel Pedersen" <machoman@get2net.dk> skrev

> Jeg kom til at tænke på om fronten på disse to biler ikke er identiske,
dvs
> passer en forlygte/sideblink/etc. fra en Rekord på en Senator og omvendt?

Så vidt jeg ved passer forlygter og sideblinklys, men jeg mener at grillen
og skærmene er forskellige.

Men jeg få desværre ikke tid til at tjecke efter inden jul.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 23-12-04 09:21

> Men jeg få desværre ikke tid til at tjecke efter inden jul.

Det er helt ok.

Skal have ny forblink på, hvis de passer fra en Rekord kan jeg godt leve med
at de er orange hvis besparelsen er stor nok :)

Kan du huske hvilken bilmodel den deler forrude med? Kan ikke huske om det
er Omega A eller Rekord E :(

Mvh
Daniel Pedersen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-12-04 12:00

"Daniel Pedersen" <machoman@get2net.dk> skrev

> Skal have ny forblink på, hvis de passer fra en Rekord kan jeg godt leve
med
> at de er orange hvis besparelsen er stor nok :)

Jeg skal se hvilken farve de Senatorlygter jeg har.

> Kan du huske hvilken bilmodel den deler forrude med? Kan ikke huske om det
> er Omega A eller Rekord E :('

Nu har jeg kun en Senator 85 at sammenligne med, jeg kan prøve at lægge en
af mine Rekordruder henover, igen efter (h)jul.

Mvh. Uffe Ravn