Nu har man set det med (indlæg om kvinder ~
Fra : Thomas

Dato : 21-12-04 14:23

Hej NG

Nu har jeg sgu da oplevet det "sjoveste" i mine 14 år på de danske veje.
Jeg holdt i et lille bitte lysreguleret kryds og skulle lige over. Da det
bliver grønt, svinger den bil der holder i den modkørende bane til venste
foran mig, og ja, der sad en kvinde og tog sig til hovedet da jeg dyttede.
Vi taler om få cm fra at jeg havde kørt ind i hendes højre forlygte.
(hvilket sikkert havde været helt udramatisk, men jeg er nu chokeret over at
nogle overhovedet kunne finde på at lave den manøvre)

Mvh

Thomas
God jul til alle her i gruppen

Fra : H.S.

Dato : 21-12-04 16:15

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> nogle overhovedet kunne finde på at lave den manøvre)

Det er kvinder - tilgiv dem - de kan ikke gøre for det...

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 19:27

> Det er kvinder - tilgiv dem - de kan ikke gøre for det...

En fjerdedel af året har de jo kronisk blødning. Lur mig om ikke det blod
mangler et eller andet sted længere oppe!

Fra : Mr bob

Dato : 22-12-04 13:10

> [...]
at
> nogle overhovedet kunne finde på at lave den manøvre)

Damn, jeg var ude for præcis det samme i foregårs..

Jeg syntes faktisk ikke engang det er sjovt længere..
Faktum er satme at kvinder bliver værre og værre til at køre bil. og skønt
det for det meste kun er små skader de laver så skulle det undre mig meget
hvis der ikke et eller andet sted lå et lille stykke papir med en statistik
over Alle de småskader der bliver lavet fordi de simpelthen ikke kan køre
bil...

At vi mænd så kører for hurtigt og hamrer ind i ting og sager er sagen
ligegyldigt...

Men at kvinder ikke kan køre bil er et faktum...

Fra : Esther

Dato : 22-12-04 17:31

{SNIP]
[...]

Gør ingen hemmelighed ud af at jeg ikke kan køre bil - det interesserer mig
ikke det fjerneste - så mit B-kørekort bliver aldrig brugt!

Til gengæld må jeg dog sige, at det sandelig ikke kun er kvinder, der kan
finde på at foretage den manøvre, der omtales.

Har adskillige gange oplevet mandlige bilister foretage samme manøvre ;oP -

og desuden er det oftest mænd - nu vi er ved venstresving - der, når jeg
holder i midten af en venstresvingsbane og venter på at der er fri bane -
forsøger at møve sig højre om mig, så han kan komme først over...! Den
livsfarlige manøvre har jeg til dato _ikke_ set foretaget af kvinder

--
Esther
Yamaha XJ600S & Yamaha Néos 50

Fra : Mogens

Dato : 22-12-04 18:58

"Esther" <Esther@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> og desuden er det oftest mænd - nu vi er ved venstresving - der, når jeg
> holder i midten af en venstresvingsbane og venter på at der er fri bane -
> forsøger at møve sig højre om mig

Jep - det er sjældent kvinder overhaler "indenom",
idet de _altid_ ligger i den venstre vognbane

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 22-12-04 22:53

"Esther" <Esther@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> forsøger at møve sig højre om mig, så han kan komme først over...! Den
> livsfarlige manøvre har jeg til dato _ikke_ set foretaget af kvinder

sorry men det har jeg så oplevet :-/ det værste var nok at jeg var i en
13,7m lang bus, hun i en ford sierra og jeg skulle bruge hele krydset til at
komme rundt

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : poerla

Dato : 22-12-04 16:24

Prøv at se i dk.binaer under "Hvem siger kvinder ikke kan køre bil ....."
før du generaliserer.

Med venlig hilsen
Poerla (En mand)

Fra : Jasper Norman

Dato : 22-12-04 23:39

Statistikkerne taler deres tydelige sprog... kvinder har langt flere skader
end mænd! Sådan er det bare. Men de skader mændene laver er langt, langt
dyrere (personskader) og derfor kan de (kvinderne) vel argumentere for, at
de er bedre bilister? Eller hur?

....Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 00:05

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> langt dyrere (personskader) og derfor kan de (kvinderne) vel argumentere
> for, at de er bedre bilister? Eller hur?

Lyder rigtigt.
Desuden opfører MANGE mænd sig som svin i trafikken. FCK fingeren, klodse
bremser og en lang liste af ting, er ikke noget særsyn

--
Tom