What? Det er løgn!
Fra : phk

Dato : 21-12-04 10:01

http://www.gf-forsikring.dk/

Tryk på "Har du deltaget i GF-sikkerhedsdag, kan du se svarene på
teoriprøven her".

Så er det jeg spørger alle de kloge mennesker i gruppen her: Hvor mange fejl
kan I se i de (kun) 15 spørgsmål??

Hold da op! Jeg håber det var den rigtige der vandt :)

Og så håber jeg da at GF administrerer deres forsikringer bedre end de
administrerer færdselsloven.

Mon ikke de har smidt en tilfældig deltagers løsning på som "the final
solution"?
--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 21-12-04 10:55

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Så er det jeg spørger alle de kloge mennesker i gruppen her: Hvor mange fejl
>kan I se i de (kun) 15 spørgsmål?

5 ud af 13 spørgsmål

GF kan i hvert fald ikke regne (og du kan måske ikke tælle).

--
Leonard

Fra : phk

Dato : 21-12-04 14:40

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> GF kan i hvert fald ikke regne (og du kan måske ikke tælle).

Nok fordi jeg har fået nyt tastatur ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-12-04 19:26

phk wrote:

> [...]
> teoriprøven her".
>
> Så er det jeg spørger alle de kloge mennesker i gruppen her: Hvor mange fejl

Jeg ser en stortset blank side med teksten "www.gf-forsikring.dk
er optimeret til Microsoft Internet Explorer. Den kan hentes på
www.microsoft.dk.", det kan jeg kun få til 1 fejl..

--
Hygge..
Thomas

Fra : phk

Dato : 21-12-04 19:51

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
phk wrote:

Jeg ser en stortset blank side med teksten "www.gf-forsikring.dk
er optimeret til Microsoft Internet Explorer. Den kan hentes på
www.microsoft.dk.", det kan jeg kun få til 1 fejl..

Assymetrisk lys kommer fra begge forlygter.
Reaktionslængden ved 30 km/t 1 sek er forkert
Man må køre 30 km/t med anden bil på slæb
Pedalen må højst kunne trædes 1/2 ned

Men hov - det er jo kun 4 fejl .. Leonard! Kan du heller ikke tælle, eller
er du klogere end mig? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 21-12-04 21:25

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Men hov - det er jo kun 4 fejl .. Leonard! Kan du heller ikke tælle, eller
>er du klogere end mig? :)

Jeg har talt den med vending med:
På en villavej må man gerne parkere imod færdselsretningen og det må
høre indunder de specielle forhold hvor man gerne må foretage en
vending på en anden måde end forlæns til venstre.

--
Leonard

Fra : blue

Dato : 21-12-04 22:17

> [...]
> høre indunder de specielle forhold hvor man gerne må foretage en
> vending på en anden måde end forlæns til venstre.

Det gør det ikke. Paragraffen er måske skrevet lidt misvisende, for vending
skal altid ske forlæns til venstre. Hvis forholdene ikke tillader det
(f.eks. stærk modgående færdsel eller mange parkerede biler), må man i
stedet evt. bakke ind i en indkørsel og derfra foretage venstresving eller
køre rundt om en husblok eller lignende.

Fra : blue

Dato : 21-12-04 22:20

> Reaktionslængden ved 30 km/t 1 sek er forkert

Hvad er det rigtige svar?

(Burde der ikke stå reaktions*tid* - længde er jo noget med meter at gøre?)

Fra : Leonard

Dato : 21-12-04 23:59

"blue" <xx@xx.xx> wrote:

>Hvad er det rigtige svar?

Hvorlangt kører du på 1 sek. med 30 km/t ?

>(Burde der ikke stå reaktions*tid* - længde er jo noget med meter at gøre?)

Ja, og når du har tiden og hastigheden ved du også hvor langt du
bevæger dig. Reaktionstiden er her skrevet til at være 1 sek.

--
Leonard

Fra : phk

Dato : 22-12-04 12:31

Besvarelsen er nu fjernet - 2 timer efter jeg skrev til dem for at håne dem
lidt :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Rander

Dato : 22-12-04 19:13

Tue, 21 Dec 2004 10:01:11 +0100 brugte phk 19 linier på at fortælle dette
til dk.fritid.bil:

>http://www.gf-forsikring.dk/

"www.gf-forsikring.dk er optimeret til Microsoft Internet Explorer.
Den kan hentes på www.microsoft.dk."

Og så kan jeg ikke få lov til at komme videre... Nok til at jeg aldrig vil
have noget med det foretagende at gøre...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Når man er forelsket, kan man ikke drikke mælk i fem dage. (Simon, 8 år)

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 20:29

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og så kan jeg ikke få lov til at komme videre... Nok til at jeg aldrig vil
> have noget med det foretagende at gøre...

Man lukker jo heller ikke alle og enhver ind i klubben

--
Tom

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-12-04 22:16

On Wed, 22 Dec 2004 20:28:30 +0100, Tom wrote:

> "Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

> Man lukker jo heller ikke alle og enhver ind i klubben

Næh, men jeg er da glad for at jeg ikke er medlem af den klub, for de
magter tydeligvis ikke at producere websider, de burde faktisk forbydes
adgang til internettet når man tillader sig at bestemme hvad ens brugere
(og dermed kunder eller potentielle kunder) skal bruge af software. :-|

Jeg prøvede iøvrigt at følge deres anvisning, men jeg kunne ikke finde
den browser på microsoft.dk som de henviser til... eller dvs. jeg kunne
ikke downloade den og få den til at virke. Måske noget at gøre med at
jeg ikke føler jeg har lyst og råd til at smide 2kkr efter Microsoft.com
hvert år eller lign. når de mener man skal opgradere til nyeste version
af deres ****.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 22:26

> [...]
> jeg ikke føler jeg har lyst og råd til at smide 2kkr efter Microsoft.com
> hvert år eller lign. når de mener man skal opgradere til nyeste version

Også ligemeget, den følger med i Windows som er et ganske udmærket
styresystem.

Du kan købe en original brugt windows til ingen penge

--
Tom