Så blev der handlet...
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 15:03

Så blev der handlet ny bil, og Januar kan ikke komme hurtig nok..

Glæder mig meget til min spritnye Mazda 6 2.3 Sport....

Er der noget specielt jeg skal tænke på i forbindelse med sådan et ny-køb?
Alle mine tidligere biler har haft nogle år på bagen.

Jeg modtager den jo "om vinteren", så der må være et eller andet jeg skal
tage hensyn til?

På forhånd tak

Lars B

Fra : FJ

Dato : 20-12-04 16:01

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alle mine tidligere biler har haft nogle år på bagen.
>
> Jeg modtager den jo "om vinteren", så der må være et eller andet jeg skal

Tillykke med dit nye Sukkertøj.

Hvis det var min ville jeg få den undervognsbehandlet med det samme og helst
Dinitrol.
Vinterdæk ville heller ikke være af vejen

Mvh:
FJ
Mazda 626 GT 2,5i V6

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 19:45

"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med dit nye Sukkertøj.

Mange tak

> Hvis det var min ville jeg få den undervognsbehandlet med det samme og
> helst Dinitrol.

Okay - så skal jeg jo *gys* undvære den, og overdrage til nogle andre i
nogle timer!!! :)

> Vinterdæk ville heller ikke være af vejen

Det er allerede med i planerne...

> Mvh:
> FJ
> Mazda 626 GT 2,5i V6

Lyder også som en øse der vil frem i verden!

Lars B

Fra : FJ

Dato : 20-12-04 21:25

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle timer!!! :)

> Det er allerede med i planerne...

> Lyder også som en øse der vil frem i verden!

Jow rent effekt mæssigt kunne jeg jo nok slå dig (0-100 = 8,0 sek / 230
km/t i top, men design/kræs mæssigt er jeg misundelig på dig.

FJ

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 22:05

"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

>>> Mvh:

> Jow rent effekt mæssigt kunne jeg jo nok slå dig (0-100 = 8,0 sek / 230
> km/t i top, men design/kræs mæssigt er jeg misundelig på dig.

Nej, der kan jeg sgu ikke være med! 8,9 og 214 Km/t.... men det er fint nok
i sådan en familie Sedan ;)

> FJ

Lars B

Fra : Marni

Dato : 22-12-04 02:08

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote in message:

> Lyder også som en øse der vil frem i verden!

???
Forstår ikke rigtigt. Der nævnes da kun en Mazda 626 og en Mazda 6 ...
Ahhhahaha!!
Kunne ikke lade være
Tillykke, og god jul til jer begge.

Marni

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 14:55

"Marni" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ???
> Forstår ikke rigtigt. Der nævnes da kun en Mazda 626 og en Mazda 6 ...

Netop :)

> Ahhhahaha!!

Hey.. tør det smørrede grin væk :)

> Kunne ikke lade være

Du skal have lov, skal du!

> Tillykke, og god jul til jer begge.

Mange tak, og god jul til dig også!

> Marni

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 18:36

> Hvis det var min ville jeg få den undervognsbehandlet med det samme og
helst
> Dinitrol.

Hvorfor helst lige Dinitrol?

Jeg kender et par stykker der har haft dårlige erfaringer med Dinitrol.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Martin

Dato : 20-12-04 18:13

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Så blev der handlet ny bil, og Januar kan ikke komme hurtig nok..
>
> Glæder mig meget til min spritnye Mazda 6 2.3 Sport....

Feeeed bil - tillykke. Ville få den undervognsbehandlet som det første.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 19:46

"Martin" <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Feeeed bil - tillykke. Ville få den undervognsbehandlet som det første.

Tak :)

Det vil jeg i hvert tilfælde overveje... jeg kan se at det åbenbart er noget
alle foreslår...

> - Martin

Lars B

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-12-04 19:43

> [...]
>
> Glæder mig meget til min spritnye Mazda 6 2.3 Sport....
>
> Er der noget specielt jeg skal tænke på i forbindelse med sådan et

Jeg syntes du skulle skamme dig over at have købt sådan en træls
møgspand....
<skumle-snerre.avi>

PS. jeg er ikke ret misundelig........

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 19:47

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> ny-køb?
>
> Jeg syntes du skulle skamme dig over at have købt sådan en træls

Undskyld :)

> PS. jeg er ikke ret misundelig........

Nej, slet ikke ..... Når bilen engang er i hus, skal jeg nok finde et
idyllisk vinterpåklædt sted, og tage nogle pæne billeder, og smide i et link
:)

> --
> Brian Sørup
> Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Lars B

Fra : Thomas Olsen

Dato : 20-12-04 22:44

Hej Lars.

> [...]
> Alle mine tidligere biler har haft nogle år på bagen.
>
> Jeg modtager den jo "om vinteren", så der må være et eller andet jeg skal

1) Undervognsbehandling
2) Vinterdæk, på 2.3'eren kan der faktisk komme 15" bare til orientering.
3) Gummimåtter rigtig rare at have i denne tid, også i bagagerum.

/Thomas.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 00:43

"Thomas Olsen" <thomas(at)@alleen39(dot).dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars.

> 1) Undervognsbehandling

Check - det får jeg gjort!

> 2) Vinterdæk, på 2.3'eren kan der faktisk komme 15" bare til orientering.

Hmm, okay - det vil jeg nok også gøre...

> 3) Gummimåtter rigtig rare at have i denne tid, også i bagagerum.

Yes, det må jeg nok også overveje...

Tak for budene...

> /Thomas.

Lars B

Fra : JS

Dato : 21-12-04 10:12

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Så blev der handlet ny bil, og Januar kan ikke komme hurtig nok..
>
> Glæder mig meget til min spritnye Mazda 6 2.3 Sport....

Kan du ikke vente til September?

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 17:41

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke vente til September?

Wauv, en benzin-turbo.......så er der jo potentiale til endog MANGE flere
heste
Flot at Mazda kan overtage der hvor Ford slap.
Prisen NÆGTER jeg at tro, kan holde, den kommer nok nærmere op på 631.995 Kr

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 23:33

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke vente til September?

Hehehe, nej! og faktisk talte jeg med sælger om lige netop den model!

Problemet bliver nok forsikring for mig Bare da jeg første gang sagde
2.3 til forsikringsselskabet var de ved at sige "nej", ind til de fandt ud
af at 2.3 på en Mazda 6 alligevel kun betød 166 Heste... men grænsen for
hvad jeg kan få forsikret, går omkring 180Hk..

Lars B