Bortkommet reg.attest..
Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 19-12-04 20:45

Jeg er ved at købe en gammel trailer af en kammerat, som har købt den af en
nabo, som har fået den i en oprydning.. Et sted derimellem er reg.atessten
forsvundet, og der er jo ikke plader på traileren.
Hvad faen gør man så ?
Jeg ved jo ik hvem der har ejet den tidligere, men er der noget med at man
kan få en ny reg attest ??

-Steffen Olesen

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-12-04 21:30

Hej

Mener at hvis den har været indregistreret inden for de sidste 10 år, kan du
ud fra stelnummeret få oplyst sidste ejer på motorkontoret.
Næste skridt derefter er at få denne til at skrive på en
bortkomsterklæring - og for kr. 50,- får du så en ny attest

Eller rettere sidste registrerede ejer får den tilsendt - så du skal nok få
ham til at skrive under på, at det er dig der skal have den.

kim

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-12-04 01:02

Kim Olsen wrote:
> [...]
> Næste skridt derefter er at få denne til at skrive på en
> bortkomsterklæring - og for kr. 50,- får du så en ny attest

Må desværre skuffe dig du er lidt forkert orienteret, hvis et køretøj har
været afmeldt i mere end ca. 12 måneder bliver det sletttet i
centralregistret.

> Eller rettere sidste registrerede ejer får den tilsendt - så du skal
> nok få ham til at skrive under på, at det er dig der skal have den.

ikke nødvendigt med underskrift, blot forgående ejer beder om en kopi af
registreringsatesten kommer den til ham, hvor du så kan hente den.

Hvis ikke den findes i CRM kan dette dog ikke lade sig gøre.

Hvis su skal have den synet skal der være stelnummer på traileren som er
læsbar, du kan så få konstateret trailerens ID, og dermed få den synet og
derefter registreret.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg