Rustfri udstødning
Fra : Holten

Dato : 19-12-04 14:51

Min Subaru SVX 3,3 fra 1992 ryger en smule op at motorrummet når jeg fx.
holder ved et lyskryds.
Jeg kan når bilen holder stille ligeså lugte en smule inde i kabinen.

Har været ned og kigge under bilen, og det ser godt nok ud som om røgen
kommer fra hver sit forrør, sådan "bare"

Udstødningen er eftermonteret for 1 år siden eller ca. 20.000 km.

Er det normalt at en rustfri udstødning "ryger" når den bliver varm ??

Har renset alt af, så jeg er sikker på, at det ikke er oliedryp fra motor
eller gearkasse, tror jeg nok )

Håber på lidt input.

Hvis det ellers virker, har jeg smidt lidt billeder af uhyret i
dk.binær.motor.
Bær over med mig, den er ikke rengjort hverken inde eller ude endnu )

MVH

Holten

Fra : Cosworth POWER

Dato : 19-12-04 22:54

> Er det normalt at en rustfri udstødning "ryger" når den bliver varm ??

Det gør min rustfri Mongoose ikke. Er du sikker på den er samlet tæt?

http://cossie.tkrath.dk/grafik/ford.sierra.cosworth.4x4/ford.sierra.cosworth.4x4.sept2003.res-mongoose002.jpg

;)

> Hvis det ellers virker, har jeg smidt lidt billeder af uhyret i
> dk.binær.motor.

Den ser flot ud :) Tillykke.

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide