speedometer
Fra : Thomas Mortensen

Dato : 22-05-01 13:55

Er der nogen der ved om hvor man kan købe et tun eller digital speedometer
til sin Yamaha Jog.
Eller er der nogen der ved hvilke andre speedometer der passer over på.

På forhånd tak.

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-05-01 17:07

Thomas Mortensen skrev i meddelelsen
<3b0a620d$0$10008$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
>Er der nogen der ved om hvor man kan købe et tun eller digital speedometer
>til sin Yamaha Jog.
>Eller er der nogen der ved hvilke andre speedometer der passer over på.

Jeg ved hvor du kan købe tun:
www.scooter-racing.dk www.protuna.dk og www.kg-import.dk de er ok at handle
med. Protuna er dog nogle værre krejlere efter min mening, men de er meget
hurtige til at sende, og bytter gerne osv

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"