NEEEEIIIJJJJ de har stjålet min nummerplad~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-05-01 13:37

Nu har de sataner fandeme IGEN stjålet min nummerplade det er tredie 3 gang
på et år og anden gang på min Izh Planeta denne gang har de brækket
nummrplade holderen af med plade og det hele og en ny koster 570 kr jeg
gider sgu ikke købe en fjerde på bare eet år igen så hvis du finder den
eller ser en køre rundt med den så sørg for at slå ham halvt ihjel eller gør
jeg det

Nummeret på Pladen er EL 10 745
Godt man snart flytter her fra for nu er jeg sgu sur sådan noget pisselort,
jeg kan sgu ikke engang komme på job idag !!!!

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Thomas Makro

Dato : 22-05-01 16:12

On Tue, 22 May 2001 14:37:17 +0200, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrotE:

> [...]
>eller ser en køre rundt med den så sørg for at slå ham halvt ihjel eller gør

Surt!

Køb dig en alarm med bevægelsessensor, så maskinen kommer til at hyle
når nogen piller ved den. Det skulle løse det lille problem...

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F