Vindskærm til CB750?
Fra : Glenn Kramme

Dato : 22-05-01 12:21

Hejsa.
Jeg overvejer at købe en vindskærm til min Honda.
(til længere ture)

Er der nogle der har erfaringer med halv-helskærm til CB'en?
-hvilke slags findes, og hvad er priserne?

vh

Glenn
CB750, '76

Fra : Rakul & Peter Nymark~

Dato : 22-05-01 20:13

Du kan købe en Givi universalskærm, der er mange modeller og størelser og
prisen starter vist ved omkring 800 kr

Peter

XJ 750 Seca (med Givi skærm)

Fra : james

Dato : 23-05-01 00:35

Jeg købte MRA universal skærm til Kirstens Shadow og Thunderbird. Vi er
begge meget tilfreds. Jeg har aldrig kørt med sådan en før, men nej hvor er
det dejligt at slippe for trykket på brystet. Én fare: jeg opdagede at jeg
brugte vindmodstand som en slags hastighedsmåler....nu at den er fjernet,
kører jeg ALT for hurtigt. Pas på, især i begyndelsen!

; - )

-james

Fra : Jøgen Mangor Iversen

Dato : 24-05-01 23:25

Glenn Kramme wrote:

> [...]
> (til længere ture)
>
> Er der nogle der har erfaringer med halv-helskærm til CB'en?
> -hvilke slags findes, og hvad er priserne?

Prøv http://www.axesstrading.se/HONDA/honda.htm. Fin fyr at handle med.
Forstår at læse mails på dansk, selv om han svarer på svensk.
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000