Hos Føtex Randers
Fra : Peter

Dato : 22-05-01 12:06

Hey,

Nu læste jeg lige for et stykke tid siden, at der var noget træf af cykler
hos Førtex på Mariagervej i Randers om tirsdagen.. Nu har jeg lige fået min
cykel på højkant igen , og ville da gerne vide om der sker noget i aften ??

Peter
XJ600S Diversion '93

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 22-05-01 16:01

jeg har hørt det samme...kl 19.00

desværre har jeg ikke haft tid til at ture endnu da jeg er ved at lave
semester projekt.... men fra den 12/6 kommer jeg med - ses

Henrik
Vfr 750 F