Ge-Force 2 GTS
Fra : Thomas Krath Knudsen

Dato : 22-05-01 11:53

Hvad er der så godt ved et Ge-Force 2 mx ???
Er det ikke bedre at tune et GTS ???

Fra : Devast8or

Dato : 22-05-01 12:55

GTS versionen er hurtigere end MX versionen. Jeg tror at grunden til at
mange vælger MX'eren er at den vist nok er temmelig billig.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-05-01 16:52

"Thomas Krath Knudsen" <tkrath@hotmail.com> wrote in message
> Hvad er der så godt ved et Ge-Force 2 mx ???
> Er det ikke bedre at tune et GTS ???

Joda... der skal en del til før en MX kan komme op på siden af en GTS

Hvis man kikker på prisen er MX'eren nu nok alligevel det bedste kort. Men
kun hvis man kikker på pris/ydelses forholdet mellem de to.

- Lars

Fra : Thomas Krath Knudsen

Dato : 23-05-01 14:17

Jeg har selv et GE-FORCE 2 AGP-V7700 GTS !!!!!!
Det rykker og jeg har da oxo prøvet en MX version, men
det rykker altså ikke lige så meget........

Jeg syntes at man skal købe et GE-FORCE 2 GTS !!!

Fra : Peter Rinder

Dato : 24-05-01 07:33

Hvis man alligevel kun kigger på ydelse, synes jeg man skal købe et GeForce
3!
Kører selv med GF2MX og er yderst tilfreds med ydelse/pris.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 24-05-01 07:50

"Peter Rinder" <prin00@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man alligevel kun kigger på ydelse, synes jeg man skal købe et
GeForce
> 3!
> Kører selv med GF2MX og er yderst tilfreds med ydelse/pris.

___________________________

Eller vente på GF3 ULTRA....eller GF4..

Det specielle ved GF3 er at de on-board effekter vi ser
i andre kort er mere eller mindre 'forprogrammerede'...
I GF3 er de fuldstænig variable..designerne kan gøre hvad de vil.

Et eks. i GF3 er, at vi vil opleve skudhuller eks...
Dvs. tabes en kugle på jorden, så beregnes automatisk
hvordan underlaget vil give sig med lys/skygge osv...

Idag skal det programmeres og designes på
en noget mere omstændig måde, uden jeg dog
har NOGEN kendskab til lige dêt..

MVH