Ny video: Aprilia Mille R på Nürburgring
Fra : origo@earthling.net

Dato : 22-05-01 11:04

Fikk kjørt 8 runder med en 2000 Mille R i weekenden. Litt av en forskjell i
forhold til R1, både på godt og vondt (men mest godt).

Rundetid er 8.44, hvilket er godt og vel 30 sekunder langsommere enn hva jeg
har kjørt på R1'en. Det kan høres mye ut, men når jeg tar i betraktning at
det var en sykkel jeg ikke kjenner særlig godt, at avfjedringen ikke var
satt korrekt opp, og at det var en hel del trafikk på banen, så sier det
litt om motorsykkelens kapasitet. Jeg ble ganske imponert over den.

http://www.motorcycle-dk.com/video

Ligger under "Bikes" i "Nürburgring - Germany" sektionen. Det kommer filer i
andre formater og oppløsninger i aften og i morgen.

JS

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 26-05-01 01:53

Hej Jørund.

Er det mig, eller kører du lidt råddent i denne video? Tæt indenom
motocykler i sving, et par biler dytter da du overhaler og lukker af for dem
ind i sving også, 160 km/t på opløbsstrækningen, kun 5 meter bag en golf,
med en anden bil ved siden af dig?

Mvh
Steen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 27-05-01 15:10

"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message

>Tæt indenom
> et par biler dytter da du overhaler
Næh, det er jeg som dytter på dem, og det skyldes at kontaktene på Millen
ikke er plassert i henhold til japansk standard.

JS

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 27-05-01 22:32

> Næh, det er jeg som dytter på dem, og det skyldes at kontaktene på Millen
> ikke er plassert i henhold til japansk standard.

Ok - meget sorry :-/

Mvh
Steen

Fra : Allan jørgensen

Dato : 28-05-01 16:06

<origo@earthling.net> skrev i en news:9er1rl$10d$1@sunsite.dk...
> Næh, det er jeg som dytter på dem, og det skyldes at kontaktene på Millen
> ikke er plassert i henhold til japansk standard.

hæ hæ jeg prøvede det samme da jeg var ude at prøvekøre falco'en hvergang
jeg skulle blinke så ramte jeg hornet =

Allan(fzr600us)nyvasket lørdag, hjemkørt søndag aften. regn, regn
(

Fra : origo@earthling.net

Dato : 28-05-01 17:18

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote in message
> hæ hæ jeg prøvede det samme da jeg var ude at prøvekøre falco'en hvergang
> jeg skulle blinke så ramte jeg hornet =

Ja, hvorfor de valgte ikke å følge den "almindelige" standard, det kan man
undre seg over. Men det er vel blot et spørsmål om tilvenning.

JS

Fra : Allan jørgensen

Dato : 28-05-01 17:27

<origo@earthling.net> skrev i en news:9ettme$ils$1@sunsite.dk...

> "Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote in message
>
> Ja, hvorfor de valgte ikke å følge den "almindelige" standard, det kan man
> undre seg over. Men det er vel blot et spørsmål om tilvenning.

hmm , det må peder da kunne svare på?

Allan(fzr600us)som kan blinke uden at dytte

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 28-05-01 19:48

On Mon, 28 May 2001 18:27:15 +0200, "Allan jørgensen"
<allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote:

>hmm , det må peder da kunne svare på?

Mjoeh
Da jeg gik fra den gamle GSX750ES'er havde jeg også lidt
tilvænningsproblemer. Disse havde nu mere med en voldsom forandring af
vægt/kraftforhold at gøre.
Ikke destromindre husker jeg også desperat trykken på alverdens
knapper ved forsøg på at tænde det lange lys - noget der resulterede i
despearat dytten og nulstilling af ikke-aktiveret blinklys.
Nu har jeg det meget bedre og skal kun lejlighedsvis kigge ned for
ikke at dytte af mørket.
---
Peder m/Mille m/17 kkm på klokken