Zonealarm
Fra : Mr Spy

Dato : 12-01-05 18:52

Jeg har et lille netværk med 3 maskiner. De har alle Zonealarm og har alle
XP.
Når jeg skal "kigge" på de andre maskiner, skal jeg slukke for Zonealarm.
Jeg har ganske simpelt ikke adgang til d3e andre computere når zonealarm
kører. Hvordan giver jeg zonealarm tilladelse til dette ?

Fra : me

Dato : 12-01-05 21:32

"Mr Spy" <HL@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har ganske simpelt ikke adgang til d3e andre computere når zonealarm
> kører. Hvordan giver jeg zonealarm tilladelse til dette ?

Du kan give dem lov til at "se" hinanden via deres IP adresse.
Det gøres i -Firewall--Zones--Add

MVH
Erik