data lampe blinker på min router selv om p~
Fra : Dal

Dato : 31-12-04 08:46

er jeg ved at blive invaderet eller er det bare normal,,, jeg har lige fået
adsl !!!

/Henrik

Fra : Kludder

Dato : 31-12-04 09:28

Det skal den vist gøre.. min gør det samme.. har aldrig set andet.. det er
bare tegn på den virker.. =)

Fra : fb

Dato : 31-12-04 09:32

hej....

Dal wrote:
> er jeg ved at blive invaderet eller er det bare normal,,, jeg har lige fået
> adsl !!!

Næppe.... mange routere har indbygget DHCP-server.... og det er
formegntligt denne der 'scanner' for at se om der addresser der er
optaget, og derfor ikke kan 'udlejes'.... det er ikke noget du skal ha
paranoia over...

/f

Fra : Dal

Dato : 31-12-04 14:42