Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV out - hvad skal jeg vælge
Fra : KE

Dato : 22-05-01 09:06

Hejsa NG

Jeg står overfor en investering i et TV out kort, pt. har min computer
følgende sammensætning:
AMD K6-3 450 Mhz
Nvidia TNT2 Ultra 32 MB
Soundblaster Live

Mit nuværende grafikkort har ikke TV out, så derfor skal jeg ud og
investere. MEN hvad skal jeg vælge? Bør jeg købe et helt nyt grafikkort,
eller kan man få et kort som blot styrer TV?
I forvejen har jeg bøvl med grafikkortet i flere spil (f.eks. FIFA 2000),
jeg har ladet mig fortælle at det er TNT og AMD der ikke fungerer ret godt
sammen.... hvad skal jeg vælge?

--
Best Regards
Kim Eriksen

Fra : DC_BATMAN

Dato : 22-05-01 12:29

G450 er efter min mening det kort der har bedst tv-out billede.

Fra : JK

Dato : 22-05-01 14:32

"DC_BATMAN" <waqas@email.dk> skrev i en meddelelse
> G450 er efter min mening det kort der har bedst tv-out billede.

.....det er bare ikke så godt til spil.... - køb et GF2 eller Radeon

/JK

Fra : Elo Rasmussen

Dato : 23-05-01 09:09

Køb geforce kort uden tv out samt trust televiewer, som er en extern box,
der laver et bedre tv out end nogen af de indbyggede.

På denne måde får du det bedste fra de 2 verdener.

se mere på

www.trust.com

www.deja.com (søg på "trust televiewer", kun danske sider)

/Gibman