Velo solex
Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 22-05-01 08:36

Vi har en masse stumper til en Velosolex men ingen tegning til at samle
det efter er der een der har en sådanne evt. en adr. på et site
Per Boll Jørgensen

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 22-05-01 11:59

Per Boll Jørgensen <boll@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1etsygf.1gqdqcf1e4wjwgN%boll@image.dk...
> Vi har en masse stumper til en Velosolex men ingen tegning til at samle
> det efter er der een der har en sådanne evt. en adr. på et site
> Per Boll Jørgensen

Kan ikke dy mig: Start med et hjul i hver ende.

Iøvrigt held og lykke med samlearbejdet

Anders

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 22-05-01 12:51

Anders Sune Jensen <lillejensen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> nyhedsmeddelelse:1etsygf.1gqdqcf1e4wjwgN%boll@image.dk...
>
> Kan ikke dy mig: Start med et hjul i hver ende.

Tusind TAK Anders hvis der er flere med lige så gode forslag vil det jo
tilsidst være muligt at samle den - Endnu engang TAK )

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-05-01 17:47

"Per Boll Jørgensen" <boll@image.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har en masse stumper til en Velosolex men ingen tegning til at samle
> det efter er der een der har en sådanne evt. en adr. på et site

Tror faktisk de fleste cykel/knallert handlere kan skaffe det hjem...
hvis du er fra vestsjælland af så prøv madsen's cykler i kalundborg.
der har en kammerat og jeg fået indtil flere tegning

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen