Delphi Standard / Professional
Fra : Sven Storm

Dato : 22-05-01 07:52

Nogen der ved, om en applikation udviklet i Delphi Professional kan
compileres i Delphi Standard?
Der er ikke benyttet specielle komponenter eller features.

Følger programmet til at lave installationsdisketter med i Delphi
Standard-versionen?

Mvh
Sven

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 22-05-01 21:22

> Nogen der ved, om en applikation udviklet i Delphi Professional kan
> compileres i Delphi Standard?
> Der er ikke benyttet specielle komponenter eller features.

Det vil jeg gå ud fra, da man sagtens kan kompilere et D5-projekt i D3 (hvis
du som sagt ikke har brugt specialkomponenter)

> Følger programmet til at lave installationsdisketter med i Delphi
> Standard-versionen?

Jeg ved det ikke :(

> Mvh
> Sven

/SpEeDy

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 23-05-01 07:21

hej der ......

en application der er skrevet i D5 prof. kan godt kompileres i D5 std. ,
HVIS der ikke er brugt nogle af de komponenter der er specielle ( extra
) D5 prof eller enterprise....... Der er tale om lidt specielle
komponenter, som ikke bruges saa meget......

reg
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 23-05-01 14:25

Der må naturligvis ikke være anvendt databaser (som jeg ikke betragter som
specielle) og jeg tror ikke, at InstallShield følger med standard-udgaven.
Derimod findes der flere gratis installations-systemer, så det skulle helst
ikke stoppe dig.

Hilsen
Uffe¨