Dansk Tactile Pro tastatur?
Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-05 10:14

På:

http://matias.ca/tactilepro/index.php?refID=5#

kan man se beskrivelsen af et tastatur, der skulle være af samme
standard som Apples gamle. Men er der nogen der ved om det kommer med
danske taster {naturligvis også indeholdende alt-tastkombinationerne,
som ses på det internationale tastatur}?

--
Per Erik Rønne

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 08-02-05 11:01

Jeg spurgte dem om det samme angående et andet tastatur:
http://matias.ca/osxkeyboard/index.php

Svaret var desværre nej... ved selvfølgelig ikke hvordan det forholder sig
med tactilepro keyboard.

--- E-MAIL ---
>Dear Bo,
>Thanks for your email and interest in our products. At
>this time we have no plans for a Danish version. Sorry!
>Regards,
>The Matias Help Desk

>Matias Help Desk
>
>help@halfkeyboard.com