Lidt OT S400 > Mac
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-05 12:24

Der skulle vel ikke være en venlig Macbruger som er ejer af en Canon
S400 printer ?
Jeg har fået en sådan forærende men CD er ikke med og jeg syntes ikke
jeg kan finde en brugervejledning til den på nettet.
Problemet er at den kommer med en fejlkode i powerlampen som er, et
langt grønt blink og så tre korte gule blink.
Hvad mon den fejler ?

Fra : Zaphod B

Dato : 06-02-05 15:09

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> Problemet er at den kommer med en fejlkode i powerlampen som er, et
> langt grønt blink og så tre korte gule blink.

Google fant i alle fall driveren:
<http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=OSCompatibilitySupportA
ct&keycode=macdr&fcategoryid=231&modelid=8009>

På den samme siden kan du velge å laste ned manualen.

So...?
--
/Z

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-05 17:48

Zaphod B wrote:

> [...]
> ct&keycode=macdr&fcategoryid=231&modelid=8009>
>
> På den samme siden kan du velge å laste ned manualen.

Ja den har jeg selv fundet flere gange, men det er desværre ikke muligt
at downloade hverken drivere eller manualer fra dette site. Der kommer
kun en tom page frem !

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-05 18:01

Henry Lerche Madsen wrote:

> Ja den har jeg selv fundet flere gange, men det er desværre ikke muligt
> at downloade hverken drivere eller manualer fra dette site. Der kommer
> kun en tom page frem !

De ord tager jeg i mig igen, jeg fik den ide at prøve i Firefox i stedet
for Safari .... og vupti så virker det !!

Fra : Zaphod B

Dato : 06-02-05 22:06

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> De ord tager jeg i mig igen, jeg fik den ide at prøve i Firefox i stedet
> for Safari .... og vupti så virker det !!

Firefox rules!
--
/Z