Entourage/edb.mac
Fra : Rene

Dato : 02-02-05 18:03

Jeg kan ikke få mac soup til at virke så derfor bruger jeg Entourage til at
læse edb.mac.Men hvordan får jeg de nyeste indlæg til at stå øverst?

Mvh Rene

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 02-02-05 18:07

<http://www.gylling.net/macsoup>

> så derfor bruger jeg Entourage til at
> læse edb.mac.Men hvordan får jeg de nyeste indlæg til at stå øverst?

Klikker på bjælken "Sent" så pilen vender spidsen nedad.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-02-05 00:23

Rene <regiles@mail.dk> wrote:

> Jeg kan ikke få mac soup til at virke så derfor bruger jeg Entourage til at
> læse edb.mac.

Hvad var problemet med mac soup?

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-02-05 11:34

Axel Hammerschmidt wrote:

> Hvad var problemet med mac soup?

At det trænger til en ordentlig upgrade... den er bøvlet og gammledags
og kan skræmme enhver switcher væk
Faktisk er det den eneste newsreader jeg har hørt om hvor folk altid har
bøvl med opsætning og subcribe.

Må jeg anbefale en mozilla reader f.eks Thunderbird
http://www.mozilla.org/products/thunderbird/

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-02-05 15:51

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> bøvl med opsætning og subcribe.
>
> Må jeg anbefale en mozilla reader f.eks Thunderbird

Er det en offline news reader? Jeg har sådan set ikke noget imod at
switche, men jeg bruger et 56K analog modem.

Jeg enig med dig i at macsoup er bøvlet, men har efterhånden fundet frem
til næsten alle den funktioner. Din kommentar er vel nok mest henvendt
til den oprinelige poster (Rene) og jeg er som sagt ikke uenig. Macsoup
kræver at man bruger tid på at sætte sig ind i dens virkemåder.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-05 16:25

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> At det trænger til en ordentlig upgrade... den er bøvlet og gammledags
> og kan skræmme enhver switcher væk

Grænsefladen er den bedst mulige, og jeg kender ingen bedre newsreader.

Den væsentligste anke mod den er den stærkt begrænsede understøttelse af
unicode.
--
Per Erik Rønne