¿Online med SE T630 via GPRS?
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 01-02-05 21:51

Hej,

er nogle der kan give mig en udførlig vejledning i, hvordan jeg får min
iBook på nettet med en Sony Ericsson T630? Jeg har ingen problemer med
at etablere forb. ml. iBook og tlf. via bluetooth, men GPRS har jeg
vist ikke helt forstået at bruge...

Jeg har abonnement hos Telmore og er tilmeldt GPRS. Desuden har jeg
fået installeret en WAP-profil via TDC.

På forhånd tak,

mvh Jesper

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 01-02-05 22:36

Jesper Møller-Fink <jmfink_nospam@mac.com> wrote:

> Hej,
>
> er nogle der kan give mig en udførlig vejledning i, hvordan jeg får min
> iBook på nettet med en Sony Ericsson T630?

Trin-for-trin: Kom på nettet med GPRS og Mac OS X
Af Sune Lilbæk
<http://www.mediamac.dk/index.php/article/show/id=11599>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 01-02-05 23:07

On 2005-02-01 22:35:56 +0100, spam@events.dk
(=?ISO-8859-1?Q?Preben_B=F8dker_Nielsen?=) said:

> Trin-for-trin: Kom på nettet med GPRS og Mac OS X
> Af Sune Lilbæk
> <http://www.mediamac.dk/index.php/article/show/id=11599>

Jamen tusind tak

Nu spiller det! Kender du - eller andre - måske også til et program der
kan logge trafik? Er lidt interesseret i at vide hvor mange kilobytes
der ryger igennem ved fx. instant messaging o.lign. Det er jo
vanvittige priser: 10 kr./MB, svært at begrænse sig i disse
bredbåndstider

mvh Jesper

Fra : Sebastian

Dato : 02-02-05 14:48

Jesper Møller-Fink <jmfink_nospam@mac.com> wrote:

> Jamen tusind tak
>
> Nu spiller det! Kender du - eller andre - måske også til et program der
> kan logge trafik?
Det kan system log - du bruger en UNIX maskine. Du behøver ikke noget
selvstændig program. Men hvis du vil have GUI spørg de sædvanlige
mistænkte.

> Det er jo
> vanvittige priser: 10 kr./MB, svært at begrænse sig i disse
> bredbåndstider
Hvis du overholder ganske få forholdsregler er der ikke ret mange
problemer. Men begynd nu ikke at hente store filer fra nettet eller
streame video/lyd.

hilsen
--
Sebastian Loeck