Mac mini med 512MB
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 01-02-05 16:09

Hejsa

www.macnyt.dk hørte jeg et rygte om at Mac mini inden længe vil blive
leveret med 512Mb - er det kun et rygte eller er der noget om snakken?

Mvh. Bo

Fra : Ole Jensen

Dato : 01-02-05 18:08

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> Hejsa
>
> På www.macnyt.dk hørte jeg et rygte om at Mac mini inden længe vil blive
> leveret med 512Mb - er det kun et rygte eller er der noget om snakken?
>
> Mvh. Bo

Måske var det mig der bragte rygtet, men det tyder på at det var de nye
Powerbook det drejede sig om. De har jo fået 512 MB som standard nu
efter opgraderingen.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 01-02-05 18:36

> Måske var det mig der bragte rygtet, men det tyder på at det var de nye
> Powerbook det drejede sig om. De har jo fået 512 MB som standard nu
> efter opgraderingen.

ok Ole - jeg slår lige koldt vand i blodet. Desværre

/Bo