Farvel og tak...
Fra : Kell Christensen

Dato : 31-01-05 17:36

Det måtte jo komme en dag:

http://home1.stofanet.dk/kell4200/mac

Kell

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 31-01-05 20:19

Ja

Men tænk på alle de PC´er der ligger i alle de blå containere.

Michael C.

Fra : Ole Jensen

Dato : 31-01-05 22:40

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Det måtte jo komme en dag:
>
> http://home1.stofanet.dk/kell4200/mac
>
> Kell

Hvad er det for en model?

Umiddelbart så ligner det en G3, som jeg arbejder med hver dag.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Zaphod B

Dato : 31-01-05 23:28

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> Hvad er det for en model?
>
> Umiddelbart så ligner det en G3, som jeg arbejder med hver dag.

Det så da veldig ut som en PMac 9600? Men det stemmer vel at det kom en
G3 i ca. samme chassis.
--
/Z

Fra : Jørgen Angel

Dato : 01-02-05 08:29

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> Det så da veldig ut som en PMac 9600? Men det stemmer vel at det kom en
> G3 i ca. samme chassis.

Sidder og kigger på en G3 MT, der er vist desværre ingen tvivl om at det
er sådan en.
Flot billede, for resten (bort set fra historien i billedet).
Jørgen

Fra : Kell Christensen

Dato : 01-02-05 08:33

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> Det så da veldig ut som en PMac 9600?

Ja, en 5200 i selskab med 9600.
Gad vide hvad de bliver i deres næste liv?

> Men det stemmer vel at det kom en G3 i ca. samme chassis.

Jep

Kell