Acrobat
Fra : Thomas Schmidt

Dato : 28-01-05 15:58

Hejsa,

Jeg sidder med 40 PDFér som jeg gerne vil kunne søge i. Jeg har prøvet med
catalog funktionen i acrobat pakken, men jeg syntes at output resultatet
bliver meget dårligt, udfra et brugervenligt synspunkt. Findes der andre
værktøjer til at lave et opslagsværk???

Hilsen

Thomas Schmidt

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-01-05 17:39

Thomas Schmidt <xxx@xxx.xx> wrote:

> Jeg sidder med 40 PDF?r som jeg gerne vil kunne s?ge i. Jeg har pr?vet med
> catalog funktionen i acrobat pakken, men jeg syntes at output resultatet
> bliver meget d?rligt, udfra et brugervenligt synspunkt. Findes der andre
> v?rkt?jer til at lave et opslagsv?rk???

Acrobat 6 kan automatisk søge i flere PDF-filer.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Thomas Schmidt

Dato : 28-01-05 21:53

Hej René

Aha, men kommer den også op med en liste over de PDF´er den har fundet det
søgte i???

Hilsen Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-01-05 16:02

Thomas Schmidt <ts_dk_nospaaam@adslhome.dk> wrote:

> Aha, men kommer den ogs? op med en liste over de PDF?er den har fundet det
> s?gte i???

Ja da. Du kan endda få den til at søge på hele harddisken, i bestemte
mapper og lign.