jeg har fået min shuffle!
Fra : Lone Koefoed

Dato : 27-01-05 17:34

Nej, hvor er den nuttet :)

--
Lone

when emailing, insert a dot between <daimi> and <au> plus remove the <.invalid>

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-01-05 18:00

On Thu, 27 Jan 2005 17:33:43 +0100, Lone Koefoed wrote:

> Nej, hvor er den nuttet :)

Fortæl fortæl :)

Specielt... er det generende at den intet display har?

Regner med selv at købe en nemlig :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lone Koefoed

Dato : 27-01-05 18:17

In article <pan.2005.01.27.17.00.20.166174@for.contactinfo>,
"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> wrote:

> Fortæl fortæl :)
Jeg smed den i, opladede (og hentede sange) på 2 timer (sangoverførslen
var forstås hurtigere) og så ellers rundt om halsen.
Lyden er fin, synes jeg.
Min mobiltlf ser pludselig kæmpestor ud (det er en SE 630).

> Specielt... er det generende at den intet display har?
Nej, det har det ikke været endnu (i de 4 timer jeg har brugt den).
lige over knapperne (som er lækre og nemme at bruge, selv når man ikke
kigger mens man trykker) sidder en diode inde bag plastiken. Den lyser
grønt som respons på et klik.
Den lyser også grønt når den sidder i maskinen og er færdig med at
oplade. Den lyser jo så tilsvarende orange når den lader og ikke er
færdig. Mit gæt er, at den lyser orange når batteriet er ved at være
dødt, men det er jo blot et gæt (og et håb).
Og så blinker den grøn når man har musikken på pause.

Jeg er altså fuldstændig ligeglad med display kan jeg konstatere. Der er
de signaler, som jeg har brug for for at vide, at den virker. At jeg så
ikke kan se, hvad nummer der spiller, gør mig intet. Typisk er
afspilleren jo i en lomme alligevel.
Shuffle er bare lille, nuttet og virkelig en gadget, der kan tiltrække
opmærksomhed.
Så foreløbig er jeg virkelig godt tilfreds (men det er jo også en
anmeldelse baseret på få timers brug).

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-01-05 18:54

On Thu, 27 Jan 2005 18:17:13 +0100, Lone Koefoed wrote:

> Så foreløbig er jeg virkelig godt tilfreds (men det er jo også en
> anmeldelse baseret på få timers brug).

Det forståes.

Jeg tror også det bliver sådan en.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-01-05 00:21

In article <koefoed-B63A75.18171327012005@news.net.uni-c.dk>,
Lone Koefoed <koefoed@daimiau.dk.invalid> wrote:

> [...]
> er de signaler, som jeg har brug for for at vide, at den virker. At
> jeg så ikke kan se, hvad nummer der spiller, gør mig intet. Typisk er

De folk, der brokker sig over det manglende display, skulle tvinges til
at bruge en kassettebåndoptager nogle dage. Jeg kan godt huske, hvordan
det var, hvis man skulle finde et specielt nummer. Hvis man ville høre
det igen og igen var det bestemt ikke nemt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-01-05 13:23

On Fri, 28 Jan 2005 00:20:54 +0100, Henrik Münster wrote:

> [...]
> bruge en kassettebåndoptager nogle dage. Jeg kan godt huske, hvordan det
> var, hvis man skulle finde et specielt nummer. Hvis man ville høre det

Det var faktisk noget af det som fik mig overtalt også.. jeg kom til at
tænke på dengang man ikke havde displays.. der var ingen problemer.

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-01-05 18:18

> De folk, der brokker sig over det manglende display, skulle tvinges til
> at bruge en kassettebåndoptager nogle dage.

Jeg har rent faktisk en kassettebåndoptager
En dag kom én af tøsens veninder (11 år), og spurgte om jeg ikke ville
lave en kopi til hende, af min CD med 'Drengene Fra Angora'!
I første omgang tænkte jeg, at jeg ikke skulle rodes ud i noget smuds,
så jeg sagde til hende, at jeg kunne lave et kassettebånd til hende.

Dyb tavshed - så sagde hun:
Øh, hvad er et kassettebånd?

*LOL*
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-01-05 18:42

Lone Koefoed <koefoed@daimiau.dk.invalid> wrote:

> Nej, hvor er den nuttet :)

1/2 eller 1 gb?

Jeg kan ikke rigtigt setemme mig for, om 512kb er for lidt.
Den lader op i usb, gør den ikke?
Så der er vel ingen grund til, at købe en dock?
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-01-05 18:55

On Thu, 27 Jan 2005 18:41:43 +0100, Steen Jensen wrote:

> Jeg kan ikke rigtigt setemme mig for, om 512kb er for lidt.

Jeg bestiller 512Megabyte - det er mere end rigeligt ved jeg fra konens
afspiller.

> Den lader op i
> usb, gør den ikke?

Jo.

> Så der er vel ingen grund til, at købe en dock?

Korrekt.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 27-01-05 23:18

Steen Jensen <isteen@portoos.dk> wrote:

> 1/2 eller 1 gb?

Jeg ville købe 1 Gb, for så kan den også fungere som flash-disk ved
siden af musikken.

--
Mvh Martin

Fra : Per Dalum Jensen

Dato : 28-01-05 10:51

Lone Koefoed wrote:
> Nej, hvor er den nuttet :)

Det er min også, men den VIRKER IKKE

Den bliver ikke genkendt af iTunes på hverken min PC eller min iBook. På
min iBook låser iPod Updater programmet med en evig spinning beachball
og jeg er nødt til at lave en kold genstart af iBooken. På PC'en siger
Updater programmet simpelt at det ikke er sluttet en iPod til computeren.

Jeg har nu gang i en process med Apple for at få den repareret og pt ser
det ud til at de sender mig en kasse som jeg skal sende min iPod ind i
og så vente mindst 10 dage

Det er meget ærgeligt

- Per

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-01-05 19:28

Per Dalum Jensen <mulad@mac.com> wrote:

> Den bliver ikke genkendt af iTunes på hverken min PC eller min iBook.

Er sikkert checket af Apple, men du bruger iTunes 4.7.1, ikke?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Per Dalum Jensen

Dato : 31-01-05 10:43

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Er sikkert checket af Apple, men du bruger iTunes 4.7.1, ikke?

Jo. Apple Support har faktisk været meget flinke og nemme at snakke med.

Resultatet er blevet at de sender mig en ny iPod, hvorefter jeg
indsender den defekte. Jeg burde altså modtage en ny iPod i løbet af et
par dage og det kan jeg godt leve med

- Per