Kill <> Auto Kill i macsoup?
Fra : Steen Jensen

Dato : 21-01-05 12:54

Hejsa

En utrættelig BW dukker stadig op i min Macsoup, til trods for jeg både
har puttet navn og adresse i min kill file.

Jeg spekulerede på hvad forskellen var på 'kill' og 'auto kill', har det
nogen indflydelse?

--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-01-05 14:33

Steen Jensen <isteen@portoos.dk> wrote:

> Jeg spekulerede på hvad forskellen var på 'kill' og 'auto kill', har det
> nogen indflydelse?

Kill= eet indlæg.
AutoKill= alle indlæg i en tråd.

PS
Har du manualen

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-01-05 16:14

> Kill= eet indlæg.
> AutoKill= alle indlæg i en tråd.

Aha - snedigt

> Har du manualen

Ups - der fik du mig!
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-05 17:25

> Kill= eet indlæg.
> AutoKill= alle indlæg i en tråd.

Nej, alle /efterfølgende/ indlæg, dvs alle svar på indlæg skrevet af {in
casu} Bo Warming.

Det virke dog ikke fuldt ud. Har man markeret at man vil følge tråden,
evt fordi man selv har skrevet noget i den, så kommer subtråden stadig
med. Men uden BW, som kun ses som en rhombe i træstrukturen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-01-05 08:58

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Nej, alle /efterfølgende/ indlæg, dvs alle svar på indlæg skrevet af {in
> casu} Bo Warming.

Jamen det var dog en herlig feature. Der er jo altid velmenende
mennesker, der prøver ar fortælle BW, at han er helt ude i skoven.
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-05 09:32

Steen Jensen <isteen@portoos.dk> wrote:

> Jamen det var dog en herlig feature. Der er jo altid velmenende
> mennesker, der prøver ar fortælle BW, at han er helt ude i skoven.

Men Stefan Haller kunne nu godt have implementeret også en »Full
Autokill« feature.
--
Per Erik Rønne