Airport dukker ikke op i admin utility.
Fra : usenet@kikobu.com

Dato : 19-01-05 17:02

Hej. Jeg kan fint forbinde til internettet via min airport extreme base
station. Jeg kan i "internet connect" se dens mac adresse.

Men jeg kan ikke finde den i airport admin programmet. Der kan jeg se 4
andre airports der er på netværket, men ikke min egen.
Hvad vil være et godt næste træk? Reset?

Mvh.

Morten

Fra : usenet@kikobu.com

Dato : 19-01-05 17:24

Det hele går meget lettere nu jeg har flyttet netkablet over i WAN
stikket..

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-01-05 01:24

In article <1106151863.822822.283130@f14g2000cwb.googlegroups.com>,
usenet@kikobu.com wrote:

> Det hele går meget lettere nu jeg har flyttet netkablet over i WAN
> stikket..

Det plejer jeg også at gøre, når jeg har den slags problemer. Det er
også nogle forbistrede små symboler, de har sat på.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster