BJÖRK TRACKLIST?
Fra : dalton

Dato : 22-05-01 01:56

Noen som kan namnen ppå björks nye sanger??? Jeg har brendt skivan men
vet ikke namnen på sangerna...

/dalton

Fra : Staalanden

Dato : 22-05-01 16:40

On Tue, 22 May 2001 02:55:38 +0200, dalton <dalt@bigpunmail.com> wrote:

>Noen som kan namnen ppå björks nye sanger??? Jeg har brendt skivan men
>vet ikke namnen på sangerna...
>

> /dalton
Björk - Aurora
Björk - Blueprint
Björk - New
Björk - Crave
Björk - Harm Of Will
Björk - Hidden Place
Björk - Our Hands
Björk - Mouth
Björk - Sun In
Björk - Undo
Björk - Unison
Björk - Crave [Odd Duck Mix Feat. Matmos]

Fra : dalton

Dato : 22-05-01 23:15

ThanX for playlist!

Men er det virkligen den slutgiltige mix på skiven?? Jeg synes de höres
ud litt dårlig! Föles slik det er veldig svaer forskel i lydvolym på de
forskelige instrumenten! Jeg håper lit at cd.n som dyger upp til hösten
er lit bedre, kjedlig hvis denne skive blir den dårligaste björk spelt
in...

/dalton

Fra : Staalanden

Dato : 23-05-01 00:22

On Wed, 23 May 2001 00:14:47 +0200, dalton <dalt@bigpunmail.com> wrote:

> [...]
>forskelige instrumenten! Jeg håper lit at cd.n som dyger upp til hösten
>er lit bedre, kjedlig hvis denne skive blir den dårligaste björk spelt
Lyden er nu ok på den jeg har.
Jeg ved nu ikke om jeg køber den. Hun kører lidt i tomgang nu IMO.
HUn må gerne snart finde på noget nyt

Fra : nikolaj borg

Dato : 23-05-01 09:40

"Staalanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message
> Lyden er nu ok på den jeg har.
> Jeg ved nu ikke om jeg køber den. Hun kører lidt i tomgang nu IMO.
> HUn må gerne snart finde på noget nyt

Er der ikke noget om, at den version, der for tiden er i omløb, er en tidlig
promo, og at albummet kommer til at lyde anderledes? Eller du har måske fået
fingrene i den rigtige?

/Nikolaj

Fra : Staalanden

Dato : 23-05-01 14:26

On Wed, 23 May 2001 10:39:45 +0200, "nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk>
wrote:

> [...]
>promo, og at albummet kommer til at lyde anderledes? Eller du har måske fået

Det ved jeg ikke, men lyden er fin og sounden er typisk Bjôrk.
Dvs. ingen overraskelser - men ville det være fedt hvis hun gjorde

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-05-01 18:49

"dalton" <dalt@bigpunmail.com> skrev:
> Noen som kan namnen ppå björks nye sanger???
> Jeg har brendt skivan men vet ikke namnen på sangerna...

Føj hvor er du heldig, vi andre uden de rigtige forbindelser må pænt
vente MEGET lang tid endnu. :-/
Men på den anden side, jeg vil ikke have en original CD med Björk på, så
jeg kan godt vente.
Jeg må nøjes med at lytte til min nye originale CD med: Depeche Mode -
Exciter, men det er nu også F-E-D-T nok.

--
Rasmus