Hastighed/ benchmark/ iBook
Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-01-05 21:56

Hej

Har en iBook g3 600 Mhz. Lidt nysgerrig efter at vide hvordan den yder i
forhold til gx powerBook G4 400 Mhz stødte jeg på Cinebench 2003.

Efter download startede jeg test, men der kom kun badebold (meget
badebold) og nogle få streger på skærmen.
Skal det være sådan, og så bare arbejde en hel nat eller hyr?

Findes der et sted hvor man lige snapt kan se de forskellige modellers
benchmark ydelser i forhold til hinanden?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 20:56

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> badebold) og nogle få streger på skærmen.
> Skal det være sådan, og så bare arbejde en hel nat eller hyr?

ja - men drop det den bechmark er lige lovlig voldsom til begge nævnte
maskiner. de har jo svært nok ved at trække OSX alene.

<http://barefeats.com>

Fra : Henrik Enslev

Dato : 23-01-05 06:47

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote: