Billige medie
Fra : Niels Poulsen

Dato : 12-01-05 19:50

Er Her nogen som kender et eller flere steder hvor man kan handle
billige medie gerne i England eller tyskland

den Ultimative druk side. www.the-bums.com

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-01-05 20:07

In article <1gqakbw.vbvryi3vwe4gN%niels-poulsen@privat.dk>, Niels Poulsen wrote:
> Er Her nogen som kender et eller flere steder hvor man kan handle
> billige medie gerne i England eller tyskland
>
> den Ultimative druk side. www.the-bums.com

Nierle.de er en. Sidst brugte jeg en i UK. Gode erfaringer begge
steder. Men spørgs i dk.edb.hardware.drev.cdrom eller noget i den
retning. De har fingeren på priserne.

Fra : Karl Antz

Dato : 12-01-05 20:09

Niels Poulsen <niels-poulsen@privat.dk> wrote:

> Er Her nogen som kender et eller flere steder hvor man kan handle
> billige medie gerne i England eller tyskland
>
> den Ultimative druk side. www.the-bums.com

billigmedien.de - ovenikøbet med priser i krober, og r*vbillige sådanne

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kell Christensen

Dato : 12-01-05 23:55

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> billigmedien.de - ovenikøbet med priser i krober, og r*vbillige sådanne

Ja, men de slår nu ikke Calle i denne måned:
100 CD Fuji 129.95 (kroner)
5x5 DVD'er 100,-

Er der en der lige tar' en stang med til mig

Kell

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-01-05 20:02

In article <1gqavkg.142fzui1cgyejkN%4200slet@c.dk>, Kell Christensen wrote:

> Ja, men de slår nu ikke Calle i denne måned:
> 100 CD Fuji 129.95 (kroner)
> 5x5 DVD'er 100,-
>
> Er der en der lige tar' en stang med til mig

Hvad mærke ? Alle der har bare en smule erfaring holder sig
fra de noname der giver bøvl efter 3.5-4GB. Jeg holder mig selv
til Ritek eller Verbatim. 25 DVD'er for 100 kr, det er hvad jeg
giver for mærkevare (Verbatim), så billigt kan du ikke kalde det.

Fra : Kell Christensen

Dato : 13-01-05 22:06

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> [...]
> til Ritek eller Verbatim. 25 DVD'er for 100 kr, det er hvad jeg
> giver for mærkevare (Verbatim), så billigt kan du ikke kalde det.

Fuji 58x/4x....

Og den smule erfaring jeg har siger mig at de er OK.

Kell

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-01-05 17:50

In article <1gqcl8q.pawgo497ty3gN%4200slet@c.dk>, Kell Christensen wrote:

> Fuji 58x/4x....
>
> Og den smule erfaring jeg har siger mig at de er OK.

De Fuji CD-R jeg har er ikke værd at samle på.