Morten Reippuert spurter
Fra : Henrik Münster

Dato : 08-01-05 23:05

Det er meget sjovt, som Morten Reippuert sætter en spurt ind en gang
imellem. Jeg var inde på gruppen i formiddag, og har lige kigget ind nu
til aften. Hovedparten af de nye indlæg udgøres af ca. 30 indlæg fra
Morten Reippuert sendt kl. 16.06; enkelte dog 16.16. Det synes jeg, sker
ret tit. Men det er selvfølgelig meget sundt at have et liv og så kun
sætte sig ved computeren en gang imellem.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 09-01-05 00:04

Henrik Münster wrote:
> [...]
> ret tit. Men det er selvfølgelig meget sundt at have et liv og så kun
> sætte sig ved computeren en gang imellem.

Jeg syntes at have læst en forklaring fra ham om at han ikke lige pt.
har adgang til internet i sit hjem og derfor må indhente det forsømte
når han har adgang et sted.

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-01-05 01:08

In article <41e066d0$0$1135$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Jeg syntes at have læst en forklaring fra ham om at han ikke lige pt.
> har adgang til internet i sit hjem og derfor må indhente det forsømte
> når han har adgang et sted.

Fedt nok! Så kan vi rigtig drille ham resten af ugen, uden han kan svare
igen
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-05 05:52

> Fedt nok! Så kan vi rigtig drille ham resten af ugen, uden han kan svare
> igen

øvse bøvse... Henriks hjem lugter af fisk og sikkelolie (jeg må hellere
forgribe situationens alvor)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-01-05 18:53

> Fedt nok! Så kan vi rigtig drille ham resten af ugen, uden han kan svare
> igen

LOOL!

Den er jeg med på!

Vi kan f.eks prøve at gætte hvor mange husmure der tager skade i ugens
løb, som følge af et møde med Morten

Og så kårer Morten vinderen om en uge!

Jeg skyder på 3 husmure.......nej, 4!

Tak for alle dine svar i denne omgang , Morten )

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 20:56

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Vi kan f.eks prøve at gætte hvor mange husmure der tager skade i ugens
> løb, som følge af et møde med Morten
>
> Og så kårer Morten vinderen om en uge!
>
> Jeg skyder på 3 husmure.......nej, 4!

sorry, du har lige tabt din nye iMac til Henrik Ingen mure, skilte
eller biler - et par dørkarme, reoler og borkanter er det dog bævet til,
men de tæller jo ikke.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-01-05 20:06

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> sorry, du har lige tabt din nye iMac til Henrik Ingen mure, skilte
> eller biler - et par dørkarme, reoler og borkanter er det dog bævet til,
> men de tæller jo ikke.

LOOOOL!

Jeg skrev: Du kan kåre vinderen, IKKE fastsætte præmiens størrelse!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-01-05 00:55

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> LOOOOL!
>
> Jeg skrev: Du kan kåre vinderen, IKKE fastsætte præmiens størrelse!

Det bestemmer du heldigvis ikke!

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-01-05 07:00

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Det bestemmer du heldigvis ikke!

Jo! der er sgu´da min imac du er ved at ekspedere til Esbjerg!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-01-05 15:27

> Jo! der er sgu´da min imac du er ved at ekspedere til Esbjerg!

netop, det har du overhovedet ikke indflydelse på. Er du så naiv at du
tror du har vetoret?

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-01-05 18:28

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> netop, det har du overhovedet ikke indflydelse på. Er du så naiv at du
> tror du har vetoret?

Det næste er vel at jeg osse skal betale fragten, ikke?!!

Frækkert, og jeg er ligeglad om du nuker mig! ;-P
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-01-05 00:11

In article <1gqwo8i.1wzgzo914z6x8aN%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> Det næste er vel at jeg osse skal betale fragten, ikke?!!

Det er helt i orden. Jeg har ikke brug for den. Vi har en iMac, der godt
nok er lidt gammel, og jeg har lige bestilt en Mac mini.

> Frækkert, og jeg er ligeglad om du nuker mig! ;-P

Det skal du ikke ønske dig. Har du set, hvad bare en mini-nuke kan gøre?

<http://www.fas.org/faspir/2001/v54n1/weapons.htm>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-01-05 07:01

> Det er helt i orden. Jeg har ikke brug for den. Vi har en iMac, der godt
> nok er lidt gammel, og jeg har lige bestilt en Mac mini.

Jeg kunne nu ellers godt unde dig den, Henrik,
men kan ikke selv undvære den!

> Det skal du ikke ønske dig. Har du set, hvad bare en mini-nuke kan gøre?
>
> <http://www.fas.org/faspir/2001/v54n1/weapons.htm>

Jeg griner ALDRIG mere af dig Morten.....damn, jeg kan ikke få
mundvigene ned
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-01-05 00:31

> Det næste er vel at jeg osse skal betale fragten, ikke?!!

Det syns jeg lyder meget rimeligt.

> Frækkert, og jeg er ligeglad om du nuker mig! ;-P

Den slags gør jeg mig ikke i, jeg har blot lovet at grine næste gang du
får nuket dit habengut.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-05 07:01

> Den slags gør jeg mig ikke i, jeg har blot lovet at grine næste gang du
> får nuket dit habengut.

Er der slet ikke nogen, der forbarmer sig og fortæller, hvad det dér
nukeri er for noget?
M.(Sprængfærdig af nysgerrighed)

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-05 07:33

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Er der slet ikke nogen, der forbarmer sig og fortæller, hvad det dér
> nukeri er for noget?
> M.(Sprængfærdig af nysgerrighed)

Og som åbenbart kommer til at opdatere sin udgave af The Advanced
Learner´s Dictionary of Current English, da nuke åbenbart ikke fandtes i
1973
M.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-01-05 11:40

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Er der slet ikke nogen, der forbarmer sig og fortæller, hvad det dér
> nukeri er for noget?
> M.(Sprængfærdig af nysgerrighed)
Det er en forkortelse nuclear. Amerikanerne blev nødt til at indføre
denne forkortelse, da deres præsident har svært ved at udtale ordet. Han
siger konsekvent [njukjular]...

/Thomas
--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-05 13:02

Thomas Hansen <notworking@address.invalid> wrote:

> Det er en forkortelse nuclear. Amerikanerne blev nødt til at indføre
> denne forkortelse, da deres præsident har svært ved at udtale ordet. Han
> siger konsekvent [njukjular]...
>
> /Thomas

Hæ, hæ, tak skal du have - ja, Bush har det ikke så godt med tungen og
bogstavssammensætninger - det er jeg klar over....men lige det hér
faldt mig ikke ind
M.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-01-05 00:01

> [...]
> ret tit. Men det er selvfølgelig meget sundt at have et liv og så kun
> sætte sig ved computeren en gang imellem.

Jeg tror dog godt jeg kan sige, at det er mere af nød end af glæde.
Han er offline derhjemme og kan kun skrive når han får tilsnusket lidt
netadgang rundt omkring...

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-05 05:50

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Jeg tror dog godt jeg kan sige, at det er mere af nød end af glæde.
> Han er offline derhjemme og kan kun skrive når han får tilsnusket lidt
> netadgang rundt omkring...

øv er jeg "snusket" ? jeg som gik og troede jeg var en "sjuft".

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-01-05 00:36

> Men det er selvfølgelig meget sundt at have et liv og så kun sætte sig ved
> computeren en gang imellem.

Man kan godt ha' sine tvivl.

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge