Apple Store emballage ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-12-04 08:30

Er det bare mig eller oplever andre også at det virker lidt mærkeligt at
man modtager sine varer fra Apple Store, uden at det på nogen måde er
pakket ind. dvs. det er kun i den originale box/kasse/æske uden at der
er noget ydeligere om. Jeg kan godt se ideen og besparelsen, men ofte er
æskerne trykket en anelse......

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-01-05 17:58

In article <41d4ffe7$0$68401$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> er pakket ind. dvs. det er kun i den originale box/kasse/æske uden at
> der er noget ydeligere om. Jeg kan godt se ideen og besparelsen, men

Jeg har også studset lidt over det. På den anden side, så er papæsker jo
ikke beregnet til at blive gemt i årevis. De er jo emballage, som er
beregnet til forsendelse. At det så kan være praktisk at gemme dem til
f.eks. en flytning, og det ser pænt ud, når man skal sælge tingene, at
der er original emballage med, er jo en anden sag. Min erfaring er dog,
at det kun gælder store ting. Småt ting som hovedtelefoner, mus,
software etc. plejer at ligge i en foret kuvert eller en lille papæske.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-01-05 23:29

Henrik Münster wrote:

> [...]
> at det kun gælder store ting. Småt ting som hovedtelefoner, mus,
> software etc. plejer at ligge i en foret kuvert eller en lille papæske.

Jeg modtog i denne uge et sæt højtalere JBL Creature II og det hele var
i en æske af nogenlunde samme kvalitet dem den som f.eks en kaffemaskine
er i. Æasken var ikke tapet på nogen måde. Jeg modtog også et M-audio
49e Keyboard på samme måde i sommers, hvor æsken var beskadiget og
keyboardet var ridset lidt.
Det jeg kunne frygte, er at de sender f.eks. en PowerBook på samme måde...
Nogen der har erfaring med det ???

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-01-05 23:45

In article <41d7241f$0$33656$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> [...]

> keyboardet var ridset lidt.
> Det jeg kunne frygte, er at de sender f.eks. en PowerBook på samme måde...

PowerBooks kommer i en tynd anonym brun pap-kasse. I den ligger
PowerBook trygt og godt i en solid pap-kasse med flamingo i som
beskytter den rigtig godt. No worries der. Nu koster den jo også 20
gange mere end de produkter du har fået men det er da for dårligt at man
skal modtage en ridset vare.

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-01-05 00:53

In article <steen.remove-33144A.23451401012005@news.tele.dk>,
Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> [...]
> beskytter den rigtig godt. No worries der. Nu koster den jo også 20
> gange mere end de produkter du har fået men det er da for dårligt at

Både min TiBook og den iBook, vi købte i sommer, kom da i pænt designede
Apple-æsker med billeder og information udenpå. De var ikke pakket
yderligere ind. Men computeren ligger jo i en form af flamingo inde i
æsken, så den er godt beskyttet. Generelt har jeg kun haft minimale
skader på æskerne. Det gælder også det M-Audio 49e tastatur, vi lige har
fået. Men der er tit klistret en gennemsigtig plastlomme med fragtbrev
udenpå.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster