Adress Book - hvad hedder ldif-filer til e~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-12-04 20:38

Er ved at flyte et adressekartotek fra PowerMail til Apple AdressBook.
Adressbook kan spise "ldif", hvilket PowerMail kan exportere. Men hvad
hedder ldif (ldap) filer til efternavn? Uden .noget vil Adressbook ikke
acceptere filen.

Janus

Fra : Henrik Enslev

Dato : 29-12-04 20:52

Janus Sandsgaard <spamthis@janus.dk> wrote:

> [...]
> Adressbook kan spise "ldif", hvilket PowerMail kan exportere. Men hvad
> hedder ldif (ldap) filer til efternavn? Uden .noget vil Adressbook ikke

Hej Janus

Min siger .abbu på en backup jeg lavede for at flytte og senere indlæse
i en anden computer

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-12-04 00:40

Henrik Enslev wrote:

> Min siger .abbu på en backup jeg lavede for at flytte og senere indlæse
> i en anden computer

Tak. Det prøver jeg. Hvilket program genererede forresten backup´en?

Janus

Fra : Henrik Enslev

Dato : 30-12-04 07:55

Janus Sandsgaard <spamthis@janus.dk> wrote:

> Tak. Det prøver jeg. Hvilket program genererede forresten backup´en?
>
> Janus

Den laver adressebog selv. Menu Arkiv > tag sikkerhedskopi af database

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-01-05 22:47

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Den laver adressebog selv. Menu Arkiv > tag sikkerhedskopi af database

Det er mulgt at Adressebogen ikke har den funktion under 10.3x som Janus
vist bruger.