NeoOffice goes Beta :-D
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-12-04 22:54

"12/21/04: NeoOffice/J Goes Beta! After months of testing, NeoOffice/J
1.1 has finally gone Beta. This Beta release features many user feature
requests like native Aqua menus, scrollwheel support, bugfixes from
OpenOffice.org 1.1.3, and many bug fixes. It's also available in over 40
different languages. Download your copy today!"

Kilde: http://www.neooffice.org/

--
Mvh Martin

Fra : Erik Richard

Dato : 26-12-04 23:21

Hej Martin

- Og jeg kan tilføje, at den er blevet væsentlig bedre og særdeles meget
hurtigere! - Jeg installerede den samme dag, den blev frigivet, og
indtil nu har jeg ikke kunnet sætte en finger på én eneste fejl i det,
den kan!

- Og så kan den endda også åbne NisusWriter Express filer, hvad den
forrige ver. dog også kunne, men den nye sletter ikke valgte
skrifttyper, men beholder den skrift, der er valgt i NWE, - men
formatteringen bliver stadig slettet...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-12-04 23:34

In article <1gpfbkh.1bn6nfr1cgxwgeN%spam@talentmedia.dk>,
spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> [...]
> OpenOffice.org 1.1.3, and many bug fixes. It's also available in over 40
> different languages. Download your copy today!"

Det er alle tiders. Om ikke andet, så er sådan et program guld værd,
hvis man kun sjældent har brug for at kunne læse noget fra MS Office.
Ganske vist kan AppleWorks klare mange dokumenttyper. Ganske vist kan
TextEdit åbne Word-dokumenter, men der er alligevel eksempler på
dokumenter, der ikke ser rigtige ud. Jeg har f.eks. fået
Word-dokumenter, hvor billederne ikke blev vist i andet end OpenOffice
eller NeoOffice. Men da jeg kun har brug for at kunne åbne nogle få
dokumenter, jeg modtager med e-mail, så kan det ikke betale sig at købe
MS Office.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster