Luftfotos fra Kortal?
Fra : Michael Petersen

Dato : 22-12-04 21:39

Jeg ville vanvittig gerne kunne bruge kortal.dk's luftfoto-visning og
jeg har for et par år siden gjort det på en Win-PC, men desværre virker
det stadig ikke på Mac - men måske alligevel - det var det jeg ville
høre om.

Jeg har prøvet i MSE, Firefox, Mozilla, Safari og Opera. Jeg mangler
tilsyneladende et bestemt plug-in - i Safari, Mozilla og Firefox får jeg
bare at vide at jeg mangler det pågældende plug-in og at jeg skal slå
java til (hvilket er gjort), men i Opera og MSE ryger jeg videre til en
sorry-side hvor der står hvad der er understøttet og her står Windåse og
Linux/Solaris med java 1.3.1 og Mozilla 1.0 - burde det så ikke være
muligt på X.3 (jeg har da java 1.3 minimum - har jeg ikke?)

Sorry-siden kan ses her:

http://www.kortal.dk/ecwplugins/sorry.htm

og den jeg gerne ville ind på her: http://www.kortal.dk/Privat/index.asp

Mvh, Michael Petersen