Få Safari til at vise overførselsha
Fra : Peter Theglev

Dato : 22-12-04 08:55

Hvordan gør man det? Der står kun, hvor lang tid, der er tilbage - ikke
den reelle hastighed.

/Peter

Fra : nospam

Dato : 22-12-04 09:34

> Hvordan gør man det? Der står kun, hvor lang tid, der er tilbage - ikke
> den reelle hastighed.

Prøv at kigge på MenuMeters (>http://macupdate.com<)

mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus fra januar 2006: 3 værelser til mig og deledatter 3
år!!!

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 22-12-04 11:52

nospam wrote:

> Prøv at kigge på MenuMeters (>http://macupdate.com<)
>
> mvh Mikael Kern

Hvor besværligt. Men tak.

/Peter

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 27-12-04 19:20

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Hvordan gør man det? Der står kun, hvor lang tid, der er tilbage - ikke
> den reelle hastighed.

skiftespor-klik på tidsangivelsen!
--
Michael Tysk-Andersen
Rønne, <tysk-andersen.dk>

Fra : JHP

Dato : 02-01-05 01:15

Michael Tysk-Andersen wrote:
> skiftespor-klik på tidsangivelsen!

Det er bare sejt. Hvordan opdager man mon sådanne ting
mvh Joakim

Fra : jens winding

Dato : 02-01-05 09:09

On Sun, 2 Jan 2005 1:15:12 +0100, JHP wrote
(in message <k2HBd.79133$Vf.3677284@news000.worldonline.dk>):

> Det er bare sejt. Hvordan opdager man mon sådanne ting
> mvh Joakim

Jeg fik installeret det lille gratisprogram Menumeters 1.2 og det viser
konstant overførselshasitighed i øverste menubjælke til min store
tilfredshed..
Alligevel beder jeg om uddybning af det Safaritip der skulle vise
overførselshasitighed : skiftespor-klik på tidsangivelsen
Hvad menes med skiftespor? Hilsen Jens

Fra : JHP

Dato : 02-01-05 10:23

jens winding wrote:
> Alligevel beder jeg om uddybning af det Safaritip der skulle vise
> overførselshasitighed : skiftespor-klik på tidsangivelsen
> Hvad menes med skiftespor? Hilsen Jens

Knappen imellem æble og control (har teksten alt og hedder vist Option
på engelsk)

Fra : jens winding

Dato : 02-01-05 10:40

On Sun, 2 Jan 2005 10:22:46 +0100, JHP wrote
(in message <G3PBd.79158$Vf.3677681@news000.worldonline.dk>):

> Knappen imellem æble og control (har teksten alt og hedder vist Option
> på engelsk)
>
> (nej Option = æb

Tak, 10 øren faldt også her at skiftespor selvfølgelig er Alt tasten, men hos
mig sker der ikke en hujende fis når "jeg klikker Alt på uret" Hvad skal
jeg gøre helt præcist...på forhånd tak

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 02-01-05 11:17

jens winding <vasevej60@beskedboks.dk> wrote:

> Tak, 10 øren faldt også her at skiftespor selvfølgelig er Alt tasten, men hos
> mig sker der ikke en hujende fis når "jeg klikker Alt på uret" Hvad skal
> jeg gøre helt præcist...på forhånd tak

Helt præcis: I vinduet "overførsler", står der hvor lang tid der er
tilbage, det har du jo fundet ud af. Når du holder alt-tasten nede mens
du klikker på den linie, skifter den til at vise den aktuelle
overførselshastighed.

mvh.
Kaj.
--