Hovednøgle til parring af mobil/mac?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-12-04 07:50

Hej

Har før parret mobil med PB, nu vil jeg skrive sms på imac, men den
kræver en parring først

Fint med mig, problemet er at den beder om en hovednøgle (Ikke Mac´s
nøglering), og jeg har ingen ide om hvad den kode er

Mener at der kom et password FRA PB da jeg parrede dem, store tal på
skærmen, kan det passe?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : nospam

Dato : 22-12-04 09:32

> Fint med mig, problemet er at den beder om en hovednøgle (Ikke Mac´s
> nøglering), og jeg har ingen ide om hvad den kode er

Prøv med din mobils kode eller >0000< eller >1234<.
Det er muligvis ligemeget hvilken kode du bruger, det skal bare være den
samme på Mac og mobil (Bluetooth?)

Hvis du osse bliver bedt om at taste en kode på mobilen, så forsøg kun 2
gange. Eller vær HELT sikker på at mobilen ikke bliver låst efter 3
mislykkede forsøg.

Mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus fra januar 2006: 3 værelser til mig og deledatter 3
år!!!

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-12-04 10:58

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis du osse bliver bedt om at taste en kode på mobilen, så forsøg kun 2
> gange. Eller vær HELT sikker på at mobilen ikke bliver låst efter 3

Tak Michael, især for advarslen, mobilen er nemlig den eneste telefon
jeg har!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-12-04 23:26

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> nøglering), og jeg har ingen ide om hvad den kode er
>
> Mener at der kom et password FRA PB da jeg parrede dem, store tal på

du skal selv opfinde en kode, den skal være den samme på såvel PB som
telefon.