Info om AktivData
Fra : Steen Jensen

Dato : 20-12-04 13:31

Hej.

Der var nogle mennesker herinde, der snakkede om bestillinger af hæfter
fra Aktiv Data/Jan Dalsgård.

Jeg har lige hørt fra ham, at han slet ikke trykker hæfter længere, men
kun sælger e-bøger!

Bare til information...

Steen
--
Hør lige her din langskæggede, fede, rødstrømpede klaphat!
Jeg vil skide på hvem du er, du får bare de rensdyr ned fra mit

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-12-04 13:51

In article <1gp3hev.1lhqaq11oftmN%isteen@osx.dk>,
isteen@osx.dk (Steen Jensen) wrote:

> [...]
> hæfter fra Aktiv Data/Jan Dalsgård.
>
> Jeg har lige hørt fra ham, at han slet ikke trykker hæfter længere,

Jeg var lige inde på hans hjemmeside. Det ser ud til, at han sælger
bøgerne på cd-rom og ikke som download. Så det er en lidt speciel form
for e-books. Det er jo nemmere, hvis man bare lige kan downloade dem
samme aften, som man betaler. Det kan man jo med andre e-books. Ellers
er idéen da fin. Man skal jo alligevel have computeren foran sig for at
prøve det, der omtales i bogen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster