Kan ikke brænde DVD
Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 19-12-04 12:43

Hej NG

Jeghar lige lavet et projekt i iDVD som jeg ønsker at brænde til DVD.
Når jeg beder iDVD om at brænde bliver den ved med at sige at jeg skal
indsætte et tomt medie i drevet, hvilket jeg gør, men den fortsætter
bare med at bede om et tomt medie!

Hvad gør jeg galt?

Jeg bruger Philips DVD+R 1-4x medier 120 min video 4.7 Gb data på en G5
1.8 256Mb Ram med OS X 10.3.7

Hilsen

Thomas

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 19-12-04 13:10

Thomas Bach Piekut <piekut@mail.dk> wrote:

> [...]
> bare med at bede om et tomt medie!
>
> Hvad gør jeg galt?
>
> Jeg bruger Philips DVD+R 1-4x medier 120 min video 4.7 Gb data på en G5

Du kan kun bruge DVD-R medier, ikke DVD+

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 19-12-04 13:21

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

Hej Kaj

Tak for svaret, men hvorfor det? Den kommer fint frem på skrivebordet,
hvis jeg sætter den i uden iDVD er startet.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-12-04 15:12

Thomas Bach Piekut <piekut@mail.dk> wrote:

> Tak for svaret, men hvorfor det? Den kommer fint frem på skrivebordet,
> hvis jeg sætter den i uden iDVD er startet.

iDVD understøtter kun DVD-R medier. Sådan har Apple valgt det.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk